www.carcam.nl
Page 4 of 285 FirstFirst ... 234561454104 ... LastLast
Results 31 to 40 of 2843

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Ben inmiddels wel overtuigd van Full LED, lees overal dat het het zeker waard is.

Beats Audio systeem laat ik voor wat het is, kan me niet zo boeien eigenlijk, radio staat toch meestal zachtjes aan als achtergrond,
    daarom doet DAB me ook niet echt wat. Sowieso in het grensgebied nog geen perfect ontvangst. Bij Beats heb ik ook het idee dat ze
    gewoon denken, doe er maar 300 Watt in en wat speakers in en plak er Beats op, dan geloven ze het wel. Als het nou Harman Kardon of
    JBL of Denon ofzo was heb ik nog het idee dat ook echt iemand van dat merk in die auto is gaan zitten luisteren en testen.

Ook neig ik toch langzaam meer naar de 115pk versie. Dan hoef ik me ook niet druk te maken over chippen of wat dan ook.

En met die 6e versnelling scheelt dat op eventuele lange ritten ook nog eens.

http://configurator.seat.nl/samenvatting?code=NVBBB

Enige klotestreek van die configurator is dat je bij de 115pk versie ook weer een Red Pakket optie erbij krijgt, rode remklauwen voor en achter... ach dat hoort meer thuis op een 1.5 TSI haha.

Misschien kan ik dat er nog bij regelen, ga sowieso afdingen. Moet sowieso nog wel wat van de prijs af kunnen.

Kan iemand nog wat zinnigs zeggen over de kleur wit, signaal lak? Is dat bestelbusje wit?
    Last edited by JDx; 04-06-2017 at 10:19.
    The Doggyride | Motorblok, Voorstoelen, Achterbank, Kofferbak, Verlichting, 5 deuren en Rond Stuur | JDMedia - Websites en SEO

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Is geen metallic. Heb het 3 jaar gehad op mijn Leon.
    Vond het een erg fraaie kleur en makkelijk in onderhoud.
    Metallic wit is mooier, 'knalt' meer.
    Maar de niet metallic is zeker erg fraai op een Ibiza.
    Seat Leon 5F ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Is geen metallic. Heb het 3 jaar gehad op mijn Leon.
    Vond het een erg fraaie kleur en makkelijk in onderhoud.
    Metallic wit is mooier, 'knalt' meer.
    Maar de niet metallic is zeker erg fraai op een Ibiza.
    Lastig lastig, kan nergens vinden of de dealers open zijn 2e pinksterdag, maar dat zou een mooie dagbesteding zijn.

Helaas... alles dicht.
    Last edited by JDx; 04-06-2017 at 12:04.
    The Doggyride | Motorblok, Voorstoelen, Achterbank, Kofferbak, Verlichting, 5 deuren en Rond Stuur | JDMedia - Websites en SEO

FiŽsta is lekker licht. Daardoor supervoordelig in mrb en verbruik. Die 1.6 TI-VCT Sport van mij zit onder de 950 kilo.
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    FiŽsta is lekker licht. Daardoor supervoordelig in mrb en verbruik. Die 1.6 TI-VCT Sport van mij zit onder de 950 kilo.
    1023kg voor de 3-deurs en 1030kg voor de 5-deurs.

Mooiste zijn eigenlijk de witte 5-deurs 100pk:
    http://misker.nl/occasions/13880421/...Line_rijklaar_

en

de rode 3-deurs 125pk:
    http://misker.nl/occasions/12286651/...125pk_rijklaar

vs.

SEAT Ibiza FR Business Intense 115pk:
    http://configurator.seat.nl/samenvatting?code=NVBBB

Nieuwe ST-Line is nog niet te configureren, zal ik dinsdag eens vragen.

Mazda 2 gaat denk ik afvallen, vooral de achterkant.
    Last edited by JDx; 04-06-2017 at 14:59.

Ik zou lekker voor de nieuwe Ibiza gaan. Hagelnieuw onderstel en de nieuwste technieken vs. een FiŽsta die in de basis uit 2008 stamt. Ik zou het wel weten. FiŽsta is een leuke kart, stuurt als de beste, maar is vooral leuk voor erbij. De nieuwe Ibiza is een auto die je volgens mij ook prima als eerste auto kunt inzetten.
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG

Schoonouders hebben een fiesta uit 2009/2010.

Persoonlijk vind ik hem niet lekker rijden.
    Koppeling en stuur zijn te licht,
    Ik wil graag voelen wat de auto doet.

Maar dit is voor iedereen anders natuurlijk

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Ik zou lekker voor de nieuwe Ibiza gaan. Hagelnieuw onderstel en de nieuwste technieken vs. een FiŽsta die in de basis uit 2008 stamt. Ik zou het wel weten. FiŽsta is een leuke kart, stuurt als de beste, maar is vooral leuk voor erbij. De nieuwe Ibiza is een auto die je volgens mij ook prima als eerste auto kunt inzetten.
    Ibiza is ook wat ik wil, maar ze zeggen altijd dat je ook naar alternatieven moet kijken voordat je je keus maakt he

Quote Originally Posted by nimc View Post
    Schoonouders hebben een fiesta uit 2009/2010.

Persoonlijk vind ik hem niet lekker rijden.
    Koppeling en stuur zijn te licht,
    Ik wil graag voelen wat de auto doet.

Maar dit is voor iedereen anders natuurlijk
    Hij stuurt vrij licht inderdaad. Maar niet kunstmatig. In een FiŽsta voel je juist precies wat de auto doet. Ligt uiteraard ook wel aan de uitvoering en zaken als de velgen/banden. Maar dat is bij een Ibiza of Leon niet anders.

Page 4 of 285 FirstFirst ... 234561454104 ... LastLast