www.carcam.nl
Page 5 of 278 FirstFirst ... 345671555105 ... LastLast
Results 41 to 50 of 2778

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Was redelijk standaard,
    Vond het zelf vrij nep aanvoelen.
    Misschien ook in de combinatie elektrische stuurbekrachtiging ipv een pomp op vloeistof
    Maar dit is mijn ervaring met deze auto

Schiet dan toch een beetje het doel van zuiniger, goedkoper en lichter voorbij. Wil echt rond de 100 euro per maand besparen.

Al is die rode wel erg mooi! Die ander is import.
    Last edited by JDx; 04-06-2017 at 18:16.
    The Doggyride | Motorblok, Voorstoelen, Achterbank, Kofferbak, Verlichting, 5 deuren en Rond Stuur | JDMedia - Websites en SEO

Denk dat het alsnog met je Audi scheelt. Gok met rustig rijden dat je de 1:13 wel haalt, rij met mijn zwaardere Focus 1:13.5
    Kia Cee’d 1.6 GDi Super Pack
    Hyundai i10 iDrive Cool

Quote Originally Posted by Maurice View Post
    Denk dat het alsnog met je Audi scheelt. Gok met rustig rijden dat je de 1:13 wel haalt, rij met mijn zwaardere Focus 1:13.5
    Dat haal ik nu ook haha.

Ik wil graag 1 op 19 halen en maar 35 euro per maand aan wegenbelasting betalen.
    The Doggyride | Motorblok, Voorstoelen, Achterbank, Kofferbak, Verlichting, 5 deuren en Rond Stuur | JDMedia - Websites en SEO

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Seat Leon ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Vind halogeen daar eigenlijk mooier. Ze moeten die configurator toch eens wat duidelijker maken, interieur werkt ook niet goed.

Hopelijk hebben ze morgen een beetje de tijd voor me en kunnen ze een mooie offerte maken.

De configuratie die ik nu wil kost 23.005 (FR Business Intense met Winter, LED, Alcantara) dat is helaas te veel:
    http://configurator.seat.nl/samenvatting?code=NVBBB

Ik wil:

- 6500 inruil
    - 15.000 bijbetalen

Dat is 21.500, dus dat komt neer op een dikke 6% korting. Weet niet of ze zo ver gaan.

En in het geval dat ze maar 6000 voor mijn auto geven, moet er zelfs dik 8% korting gegeven worden.

Anders gaan er opties sneuvelen (Winter/LED/Business Intense) of zal ik waarschijnlijk de auto zelf gaan verkopen ipv inruil (hoogste bod is nu 7700 maar dat is Marktplaats en dus nog lang geen echte koop).

Weet iemand tot hoe ver redelijk is? Qua korting?

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Meerdere dealers afrijden helpt zeker.
    Korting op nieuwe auto wordt lastig, je (extra) winst zal uit de inruilwaarde moeten komen.
    Seat Leon ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Kan zijn dat er op de business intense minder marge zit dan op een "gewone" FR + opties. Ik had dat toen ik mijn Altea Business Line High kocht wel. Kreeg minder inruil/korting dan wanneer ik een Altea Style + opties had besteld.

Mijn eerste gevoel is dat je die 6% of 8% korting moeilijk voor elkaar gaat krijgen (maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb).
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR ‘13; Altea BLH ‘10; Altea XL ‘07; Leon ‘06; Altea ‘04; Ibiza ‘02

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Meerdere dealers afrijden helpt zeker.
    Korting op nieuwe auto wordt lastig, je (extra) winst zal uit de inruilwaarde moeten komen.
    Ik ga daarna hopelijk met een offerte op zak naar Ford/Mazda (is 1 dealer hier).

Ben ook bang dat er al heel wat korting op zit, als ik dat Business Intense pakket zie, zit zo veel in voor nog geen 1000 euro meer. Als je opties los neemt zit je al op 2000.

Page 5 of 278 FirstFirst ... 345671555105 ... LastLast