www.lowering.nl
Page 6 of 271 FirstFirst ... 456781656106 ... LastLast
Results 51 to 60 of 2705

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Krijg ook advies om voor een gewone FR te gaan en dan alleen de opties die ik echt wil, dan kan er meer met de prijs gedaan worden.

En 115 of 95 pk maakt me ook niet zo veel uit, die 6e versnelling ook niet, weet niet of ik me ga storen aan die trommels achter, qua uiterlijk.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Misschien ook handig om naar een demo te kijken, die zijn vaak met meer opties voorzien.
    Staan vaak weinig kilometers op maar daar is de kop wel van de prijs af.

Tenzij je echt nieuw nieuw wilt.

Als je je eigen auto zelf verkoopt krijg je altijd meer dan als je hem inruilt.

Ik zou eerst offertes gaan opvragen en proefrijden.
    En daarna beslissen

Quote Originally Posted by nimc View Post
    Misschien ook handig om naar een demo te kijken, die zijn vaak met meer opties voorzien.
    Staan vaak weinig kilometers op maar daar is de kop wel van de prijs af.

Tenzij je echt nieuw nieuw wilt.

Als je je eigen auto zelf verkoopt krijg je altijd meer dan als je hem inruilt.

Ik zou eerst offertes gaan opvragen en proefrijden.
    En daarna beslissen
    Demo modellen zijn er nog niet he, hele model is er nog niet. Komt pas deze maand.

Maar goed, als ik hem samenstel zoals ik eis, niet alle opties die ik zou willen, dan kom ik wel prima uit met de prijs.

Zelf verkopen heb ik alleen een hekel aan, mensen blijven mailen en bieden, maar er komt nooit iemand echt kijken. Als mensen een goed bod doen dan zeg ik
    elke keer, kan je vandaag of morgen komen kijken? En dan is het meestal alweer stil.

Ik denk dat ik ongeveer akkoord wil gaan met een inruilprijs van 1000 euro minder dan zelf verkopen.

Het blijft trouwens sowieso een FR, voor weinig veel meer opties dan de Style en ik wil gewoon een FR, anders later spijt.

Wat ik wil: FR Business Intense, 115pk, Full LED, Alcantara/Leder, Winter Package (vriendin is gek op stoelverwarming)
    Wat ik kan betalen: FR, 95pk, Alcantara/Leder (dat laat ik niet schieten voor 400 euro), Upgrade Pakket 1 (vanwege middenarmsteun en 8" multimedia systeem)

Wat ik dan weer niet wil wat zowel in het Business Intense pakket als in het Upgrade Pakket 1 zit is donker getinte ramen achter, misschien kan ik dat 8" scherm en middenarmsteun los krijgen.

Scheelt met elkaar ongeveer 3000 euro.

Kleur zijn we ook nog steeds niet over uit, voordeel van wit is dat het goedkoper is en schijnt beter te verkopen later, maar zo hip is dat toch niet meer?
    Last edited by JDx; 05-06-2017 at 20:41.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Aha, dan valt die optie af.

En wat marktplaats betreft heb je wel een punt.

Offerte wordt gemaakt, krijg ik ergens deze week binnen.

Offerte 1: SEAT Ibiza FR Business Intense, 115pk, Full LED, Winter Package, Alcantara
    Offerte 2: SEAT Ibiza FR, 95pk, Alcantara, Upgrade Package 1

En ook nog een offerte aangevraagd voor de volgende witte Fiesta ST-Line:
    http://misker.nl/occasions/13629182/..._EcoB__ST_Line

Erg leuke volle auto voor een goede prijs. Sowieso handig ook ter vergelijking van inruilwaarde e.d.

Wilde ook nog een offerte voor een Mazda 2 aanvragen, maar die valt definitief af hoor. Niet mooi.

Samenvatting

Opties zonder twijfel:

- Metallic Desire Red
    - 17" Dynamic velgen
    - Alcantara Interieur
    - Middenarmsteun en 8" Mediasysteem (zonder navi)

Afhankelijk van offerte:

- 95pk of 115pk en 6e versnelling en schijfremmen achter (900 euro)
    - Full LED (575 euro)
    - Winter Package (340 euro)

Alle opties in twijfel voor later:

- DAB Plus (185 euro)
    - Panoramisch zonnedak (825 euro)
    - Upgrade Winter (340 euro)
    - Full LED (575 euro)
    Last edited by JDx; 06-06-2017 at 13:36.

Iemand nog wat zinnigs te zeggen over de volgende opties (icm met de meerprijs)?

- 95pk of 115pk en 6e versnelling en schijfremmen achter (900 euro)
    Misschien dat een 95pk ook nog langer mee gaat aangezien de turbo minder hard hoeft te werken? Maar je mist dan wel de 6e versnelling en qua looks de schijfremmen achter. Maar eerlijk is eerlijk, het is ook weer geen cupra he.

- Winter Package (340 euro)
    Moet de vrouw maar financieren als ze een warme zetel wil haha.

- DAB Plus (185 euro)
    Voor dat geld moet ik dat misschien maar doen, achteraf is een heel gedoe.

- Panoramisch zonnedak (825 euro)
    Dit is zoiets wat je nooit achteraf gaat doen en dus echt nu of nooit, maar voegt het wat toe?

- Full LED (575 euro)
    Is eventueel achteraf te doen, moet het echt even naast elkaar zien ergens, qua looks. Qua geld is het Winterpack en DAB+ samen.

- Wat betreft 95pk of 115pk, als je blijft twijfelen zou ik gewoon eens proberen een proefrit te maken in de huidige (6P) Ibiza met zowel de 95 als de 110pk versie. Die laatste is niet altijd even makkelijk om te regelen voor een proefrit maar misschien heb je geluk en dan kan je wel het verschil goed zelf beoordelen.

- Winter pakket, zou ik als een van de eerste opties laten vallen maar dat is heel persoonlijk. Niets zinnigs over te zeggen dus.

- DAB Plus zou ik altijd nemen, al is het maar omdat FM ook gewoon langzaam uit gaat sterven. Dus je wilt nu in mijn ogen niet meer een nieuwe auto zonder DAB plus kopen.

- Panoramisch zonnedak, natuurlijk mooi voor het licht in de auto maar de auto gaat er niet beter van rijden. Merk ook op dat het in de huidige Ibiza nauwelijks open kan, dat vind ik zelf jammer.

- Full LED, volgens mij is daar al genoeg over gezegd. De looks is een ding maar het zicht is gewoon zo enorm veel beter t.o.v. halogeen wat je anders krijgt. Die zou ik altijd nemen.

Quote Originally Posted by ik222 View Post
    - Wat betreft 95pk of 115pk, als je blijft twijfelen zou ik gewoon eens proberen een proefrit te maken in de huidige (6P) Ibiza met zowel de 95 als de 110pk versie. Die laatste is niet altijd even makkelijk om te regelen voor een proefrit maar misschien heb je geluk en dan kan je wel het verschil goed zelf beoordelen.

- Winter pakket, zou ik als een van de eerste opties laten vallen maar dat is heel persoonlijk. Niets zinnigs over te zeggen dus.

- DAB Plus zou ik altijd nemen, al is het maar omdat FM ook gewoon langzaam uit gaat sterven. Dus je wilt nu in mijn ogen niet meer een nieuwe auto zonder DAB plus kopen.

- Panoramisch zonnedak, natuurlijk mooi voor het licht in de auto maar de auto gaat er niet beter van rijden. Merk ook op dat het in de huidige Ibiza nauwelijks open kan, dat vind ik zelf jammer.

- Full LED, volgens mij is daar al genoeg over gezegd. De looks is een ding maar het zicht is gewoon zo enorm veel beter t.o.v. halogeen wat je anders krijgt. Die zou ik altijd nemen.
    Thanks.

Qua rijden vind ik 95pk genoeg, kan altijd meer. Gaat me meer om de toekomst, ga je na 4 jaar garantie chippen naar 140pk? Heb je dan wat aan die 6e versnelling? Moet je alleen voor de looks aan die schijfremmen achter gaan denken?

Winterpakket is ook alleen maar omdat m'n vriendin het altijd koud heeft en in de vorige 2 auto's hadden we stoelverwarming en
    dat mist ze nu echt. Ze wil het eventueel ook zelf betalen haha.

DAB+ ga ik er wel bij regelen. Panoramisch dak valt bijna zeker af, voor de looks kan er wel een wrap op, Full LED eerder ja dan nee.

Midden armsteun wil ik ook en ga er van uit dat die ook los te bestellen is zonder meteen aan een heel voor mij verder oninteressant pakket vast te zitten. Had ook het liefst de 1.5, maar vrees dat die niet met dsg gaat komen wat voor mij een vereiste is. Dus waarschijnlijk gaat het een fr 1.0 met dsg worden. Verder alleen middenarmsteun en donkere achter ruiten. Kleur grijs.
    Ga er wel snel mee naar JD voor dsg en motor tuning.
    Heb nog wel gedacht over die Beats audio, maar zoiets komt m.i. niet tot zijn recht in zo'n relatief simpel koetswerkje

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Fabia combi sprint 1.2 tsi dsg; eibach pro, jd getuned (motor + dsg)

Quote Originally Posted by Rosinfield View Post
    Midden armsteun wil ik ook en ga er van uit dat die ook los te bestellen is zonder meteen aan een heel voor mij verder oninteressant pakket vast te zitten. Had ook het liefst de 1.5, maar vrees dat die niet met dsg gaat komen wat voor mij een vereiste is. Dus waarschijnlijk gaat het een fr 1.0 met dsg worden. Verder alleen middenarmsteun en donkere achter ruiten. Kleur grijs.
    Ga er wel snel mee naar JD voor dsg en motor tuning.
    Heb nog wel gedacht over die Beats audio, maar zoiets komt m.i. niet tot zijn recht in zo'n relatief simpel koetswerkje

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Maar het 8" scherm hoef je dus niet? Want die zit ook in het middenarmsteun pakket.

Als je er van uit gaat dat zo'n middenarmsteun 300 euro kost, heb je voor 325 extra een 8" kleurenscherm mediasysteem en parkeersensoren achter en donkergetinte ramen achter.

Upgrade Professional 1

Midderarmsteun voor en opbergvak onder bestuurdersstoel, parkeersensoren achter,
    Media System Plus met 8" touchscreen in kleur, Bluetooth telefoon en audio-streaming,
    SD-kaartlezer, CD, 2 USB-aansluitingen, Aux-in-aansluiting, Full-link (MirrorLink,
    Apple CarPlay en AndroidAuto connectivity) en donker getinte ruiten achter.

€625,-
    Last edited by JDx; 07-06-2017 at 10:57.

Page 6 of 271 FirstFirst ... 456781656106 ... LastLast