www.carcam.nl
Page 7 of 265 FirstFirst ... 567891757107 ... LastLast
Results 61 to 70 of 2646

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Die parkeersensoren kan ik goed missen, word er gestoord van. En 8 inch scherm hoeft ook niet. Kan ook zelf een armsteun monteren. Heb twee linkerhanden, maar heb dat destijds bij mijn Yeti ook gedaan. Vrij simpel en een stuk goedkoper

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Fabia combi sprint 1.2 tsi dsg; eibach pro, jd getuned (motor + dsg)

Quote Originally Posted by Rosinfield View Post
    Die parkeersensoren kan ik goed missen, word er gestoord van. En 8 inch scherm hoeft ook niet. Kan ook zelf een armsteun monteren. Heb twee linkerhanden, maar heb dat destijds bij mijn Yeti ook gedaan. Vrij simpel en een stuk goedkoper

Haha ok, ja dan kan je het beter achteraf doen.

Wel Full LED dan?
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Van de dingen waar jij over twijfelt wat mij betreft sowieso DAB+ (want toekomstbestendig) en Full LED (want meer licht en oogt veel moderner).
    Daarna het panoramadak mits deze wel open kan en niet alleen kantelen.

Vriend van mij heeft de 95pk 5-bak met stage 1 op 140pk en dat gaat echt goed vooruit vind ik! 6-bak mis je niet echt.
    Leon 5F SC FR 1.8TSI DSG7 | Powered by Vagtechniek

Full led denk ik niet. En misschien uiteindelijk toch dat pakket hoor, voor het gemak

Quote Originally Posted by Peej View Post
    Van de dingen waar jij over twijfelt wat mij betreft sowieso DAB+ (want toekomstbestendig) en Full LED (want meer licht en oogt veel moderner).
    Daarna het panoramadak mits deze wel open kan en niet alleen kantelen.

Vriend van mij heeft de 95pk 5-bak met stage 1 op 140pk en dat gaat echt goed vooruit vind ik! 6-bak mis je niet echt.
    En de trommelremmen achter? Doet dat nog wat behalve looks? Die je waarschijnlijk amper ziet.

Bedoel, weet hoe het eruit ziet, maar wat zegt die vriend ervan? Spijt of schijt?

Full led denk ik niet. En misschien uiteindelijk toch dat pakket hoor, voor het gemak

Ja verleidelijk pakket he haha.

Hoef geen navi, maar op dat grote scherm kan je wel de navigatie van je iPhone zien en muziek van je iPhone meteen afspelen, dat soort gadgets. Staat ook mooier.
    Last edited by JDx; 07-06-2017 at 12:46.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Zit daar geen Navi bij in dan?
    En wat betreft die full led; ik begrijp dat het dan bij de fr alleen gaat om koplampen en wat "klein spul". Dat is het me dan niet waard

Zit daar geen Navi bij in dan?
    En wat betreft die full led; ik begrijp dat het dan bij de fr alleen gaat om koplampen en wat "klein spul". Dat is het me dan niet waard

Ja, bijna alles is al LED, dagrijverlichting, achterlampen.

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Eigenlijk geen idee of de rest dat ook heeft gesnapt.

Dit is volgens mij enkel halogeen vs. Full LED, niet LED dagrijverlichting vs. Full LED.

Een vergelijking in de brochure of site zou mooi zijn. Maar dat is nergens te vinden.
    Last edited by JDx; 07-06-2017 at 13:10.

Maar er zit toch wel navi in dat systeem, neem ik aan. Op zich ben ik uiterst tevreden over mijn simpele Garmin apparaatje uit het stenen tijdperk. Het zou alleen weer een houder schelen

Maar er zit toch wel navi in dat systeem, neem ik aan. Op zich ben ik uiterst tevreden over mijn simpele Garmin apparaatje uit het stenen tijdperk. Het zou alleen weer een houder schelen

Business Intense is met navi, Upgrade 1 is alleen een mediasysteem, Upgrade 2 heeft ook Navi en parkeersensoren voor etc... maar die kost je meer dan het Business Intense pakket.

Upgrade Professional 1

Midderarmsteun voor en opbergvak onder bestuurdersstoel, parkeersensoren achter, Media System Plus met 8" touchscreen in kleur, Bluetooth telefoon en audio-streaming, SD-kaartlezer, CD, 2 USB-aansluitingen, Aux-in-aansluiting, Full-link (MirrorLink, Apple CarPlay en AndroidAuto connectivity) en donker getinte ruiten achter.

625,-

Upgrade Professional 2

Upgrade Professional 1 voor FR met daarnaast parkeersensoren voor en achter en i.p.v. Media System Plus, Media System Navi: 8" inch touchscreen in kleur, navigatie systeem, Bluetooth telefoon en audio-streaming, Radio, CD, SD-kaartlezer, 2 USB-aansluitingen, en Aux-in-aansluiting. Wordt geleverd met 3 jaar gratis kaart updates voor Europa.

1325,-

Business Intense versie kost 800 euro meer dan een gewone FR en heeft Upgrade Professional 2.

Dus wil je navi, Business Intense, hoef je geen navi, Upgrade 1.
    Last edited by JDx; 07-06-2017 at 13:20.

Ze doen dat allemaal wel slim
    Vooralsnog denk ik dat ik maar doorga met mijn losse Nuvi. En alleen getinte ruiten als optie neem

Page 7 of 265 FirstFirst ... 567891757107 ... LastLast