www.jdengineering.nl
Page 9 of 253 FirstFirst ... 78910111959109 ... LastLast
Results 81 to 90 of 2530

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Quote Originally Posted by JDx View Post
    De levertijd is ongeveer 3 maanden, met alcantara komt daar nog eens 3 maanden bij.
    6 maanden levertijd met alcantara. Ben benieuwd hoeveel daar bij gaat komen als de dsg bak (of trekhaak) beschikbaar worden.
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR ‘13; Altea BLH ‘10; Altea XL ‘07; Leon ‘06; Altea ‘04; Ibiza ‘02

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Volgend jaar komt de Ibiza ook met die TFT klokkenwinkel zoals in de Golf. Ook wel tof.
    Heb het laatst in een Golf gezien. Is wel erg mooi. Als de prijs een beetje redelijk is zou ik dit er zeker bij bestellen (of in plaats van alcantara).

Edit: Zie net dat het op een Golf €603,- kost. Is nog te doen.
    Last edited by XXL2007; 08-06-2017 at 22:20.
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR ‘13; Altea BLH ‘10; Altea XL ‘07; Leon ‘06; Altea ‘04; Ibiza ‘02

Quote Originally Posted by XXL2007 View Post
    6 maanden levertijd met alcantara. Ben benieuwd hoeveel daar bij gaat komen als de dsg bak (of trekhaak) beschikbaar worden.
    Ja prognose is week 49 levering, rijden in week 51, dat is met kerst dus.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Ja levertijd is erg lang. Mijn ibiza wordt waarschijnlijk pas begin augustus geleverd. Ik hoop dat dat digitale dashboard achteraf kan worden ingebouwd, lijkt me wel gaaf om te hebben.

Nog even en de levertijd van de Ibiza is langer dan die van een Ateca.

Quote Originally Posted by XXL2007 View Post
    Nog even en de levertijd van de Ibiza is langer dan die van een Ateca.
    Ja die hadden mensen eind vorig jaar besteld en gaat nu pas in oktober in productie ofzo.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Is niet helemaal een eerlijk vergelijk natuurlijk. Aan het eind van de levensfase van een model wordt een auto met steeds meer opties uitgerust tegen dezelfde oude of lagere prijs om de auto interessant te houden voor het koperspubliek.
    Is hetzelfde verhaal als met de getoonde Fiesta's in dit topic wat ook een ouder model is.
    Net een nieuw model kopen is altijd duurder t.o.v. zijn voorganger.
    Dat snap ik maar ik blijf het verschil hier wel erg groot vinden. Anders gezegd, het prijsverschil met de Polo is helemaal weg. En ook met de Leon is het verschil niet gigantisch groot meer.

Maar goed het is inderdaad ook een schitterende auto, zeker met digitaal dashboard overweeg ik hem zeker ook als opvolger over een paar jaar

Quote Originally Posted by ik222 View Post
    Dat snap ik maar ik blijf het verschil hier wel erg groot vinden. Anders gezegd, het prijsverschil met de Polo is helemaal weg. En ook met de Leon is het verschil niet gigantisch groot meer.

Maar goed het is inderdaad ook een schitterende auto, zeker met digitaal dashboard overweeg ik hem zeker ook als opvolger over een paar jaar
    Polo zal ook flink duurder worden, A1 gok ik helemaal.

Komt morgen iemand voor de Audi vanuit Brabant, hoop niet dat ie dan nog gaat zeiken over gebruikerssporen en dat ie zo ver heeft moeten rijden. Hij weet alles en goede prijs.
    Last edited by JDx; 09-06-2017 at 00:01.

Inmiddels van een andere SEAT dealer een veel beter aanbod, 1000 euro meer bij inruil of 300 euro extra korting zonder inruil.

Helemaal als je een nieuwe auto koopt, altijd meerdere dealers afgaan.!
    2014: SEAT Leon 2.0 TDI FR DSG 170 PK -> 207 PK - 426 Nm VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Page 9 of 253 FirstFirst ... 78910111959109 ... LastLast