www.vagtechniek.nl
Page 4 of 9 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 84

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] Vagcom voor de nieuwe ibiza

Ik ben sinds Januari ook in bezit van een schitterende Seat Ibiza 6F FR Business Intense.
    Nou ben ik benieuwd of er ook ingeschakeld kan worden dat je spiegel naar beneden draait bij achteruit file parkeren?

@Jbl>>> Je weet wel dat je spiegels inklappen als je de sluitknop op je sleutel langer ingedrukt houd? (mits je de optie ingeschakeld heb in je boordcomputer/autoradio)

Dit hebben wij @adjego en ik getest. Dit is wel in te stellen maar werkt niet goed. Spiegel zakt, maar niet zodat je je velg kan zien. Als je weer gaat rijden gaat hij maar een stukje omhoog, dus niet naar je oude positie. Als je weer achteruit gaat zakt hij hetzelfde stuk. Dit zorgt ervoor dat de spiegel steeds verder naar beneden zakt elke keer. En dus ook steeds verder van je instelling af gaat.

M'n auto is gedaan door middel van OBDeleven, werkt anders maar na wat uitzoek werk is het volgende aangepast:

- Tear Drop Wiping For Rear Wiper
    - Activated carbon background Infotainment
    - Show climate control fan speed with LEDs in AUTO mode
    - Turn off daytime running lights (DRL) with light selector switch in position 0
    - On or Off daytime running lights (DRL) from the screen
    - Test needle mode when the ignition
    - Chronometer in FIS
    - Vergrendeling bij wegrijden
    - Parkeerlicht dmv clignoteur en knipperlicht in de spiegel op aantal procent mee laten branden

En we zijn nog niet klaar, het laten zaken van een spiegel bij het achteruitrijden is nog niet gelukt.

Last edited by FRCUPRA2050; 22-03-2018 at 22:23.

Raar dat ze al die opties standaard niet gewoon in het systeem zetten.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Quote Originally Posted by mgmb View Post
    Raar dat ze al die opties standaard niet gewoon in het systeem zetten.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    Dat vind jij, ik en vele met ons... Het zijn ook niet hele spannende dingen allemaal...

Ben benieuwd.
    Ik ben heel erg geïnteresseerd in de spiegels die zakken.
    Andere opties die hierboven aangegeven zijn, zijn ook wel mooie opties.

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Vanavond nog wat bezig geweest. Je kan online diensten activeren. Dan krijg je een extra button op het grote display. Als je daar vervolgens op tikt moet je een usb stick met simkaart configureren. Die had ik helaas niet. Maar misschien is het dus mogelijk om online diensten op het display te krijgen...
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

[QUOTE=FRCUPRA2050;553294]M'n auto is gedaan door middel van OBDeleven, werkt anders maar na wat uitzoek werk is het volgende aangepast:

- Tear Drop Wiping For Rear Wiper
    - Activated carbon background Infotainment
    - Show climate control fan speed with LEDs in AUTO mode
    - Turn off daytime running lights (DRL) with light selector switch in position 0
    - On or Off daytime running lights (DRL) from the screen
    - Test needle mode when the ignition
    - Chronometer in FIS
    - Vergrendeling bij wegrijden
    - Parkeerlicht dmv clignoteur en knipperlicht in de spiegel op aantal procent mee laten branden

En we zijn nog niet klaar, het laten zaken van een spiegel bij het achteruitrijden is nog niet gelukt.

Als mijn OBDeleven binnen is wil ik de meeste dingen van jouw lijstje ook aanpassen. Heb jij de dingen die aangepast moeten worden nog ergens staan die ik van je over kan nemen?

Dank!
    Last edited by Sennie; 16-04-2018 at 15:30.
    Seat Ibiza 6F FR Business Intense 1.0 95 PK, Candy White, Full-Led koplampen, Upgrade Exlusive en 17” Dynamic velgen

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Dat laatste, brand dan alleen het knipperlicht van de spiegel mee voor zoveel procent? Want parkeerlicht dmv richtingaanwijzerhendel werkt standaard al gewoon namelijk.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Quote Originally Posted by psvrob View Post
    Heeft iemand al ervaringen met vcds voor de nieuwe ibiza of heeft iemand er al over gelezen ergens? Ben benieuwd naar de mogelijkheden op de ibiza. Ben er zelf nog niet over uit om zelf een kabel te kopen of het door iemand te laten doen.
    Ik heb afgelopen weekend 2 keer een ibiza 6F gehad.

Echter wel coderingen gedaan met vagcan pro v2.

- needle sweep
    - laptimer
    - horn comfirmation locking en unlocking (tevens bediening in car menu settings)
    - drl icm achterlichten
    - drl bediening in car menu
    - Compas vrijgeschakeld icm off road functie
    - anti carjaking bij 15km/u
    - auto unlocking met sleutel uit contact
    - spiegels direct inklappen bij Vergendelen en de optie in car menu vrijgeschakeld.
    - mirror dip

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
    Seat ibiza 6j fr(facelift) 2014 Dvx performance stage 1+ 133pk & 221nm, forge bov,
    Vagcomdordrecht(vcds+vcp)

Page 4 of 9 FirstFirst ... 23456 ... LastLast