www.lowering.nl
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 23

Thread: [SEAT] [Ibiza 6J] nieuwe navigatie plaatsen, hoe, wie en waar?

[SEAT] [Ibiza 6J] nieuwe navigatie plaatsen, hoe, wie en waar?

ik wil een nieuwe navigatie (laten) plaatsen op de plaats van de radio in het dashboard.

Ik heb nu een garmin op een houder op het dasboard staan , maar dat is niet zo mijn ding.

Nu kun je van diversen merken een navigatie kopen zenec of audiovolt (ziet er beide hetzelfde uit)

Nu vraag ik me af hoe het gaat met de schakelaars onder de radio die verplaatst moeten worden naar het paneeltje voor de schakelpook.

Is dit er los bij te bestellen ? de Seat dealer doet moeilijk om uit te zoeken welke onderdelen ik dan daar voor nodig heb.

Wie kan mij hiermee verder helpen of heeft hier ervaring mee.

De meeste info heb ik wel gezien op youtube , maar betreft het bestellen vind ik weinig info (behoudens de firma ARC in Helmond)

graag zie ik jullie reacties tegemoet.

Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Astra 1.0T Innovation (besteld: Octavia 1.6TDI DSG)
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Quote Originally Posted by blommie View Post
    ik wil een nieuwe navigatie (laten) plaatsen op de plaats van de radio in het dashboard.

Ik heb nu een garmin op een houder op het dasboard staan , maar dat is niet zo mijn ding.

Nu kun je van diversen merken een navigatie kopen zenec of audiovolt (ziet er beide hetzelfde uit)

Nu vraag ik me af hoe het gaat met de schakelaars onder de radio die verplaatst moeten worden naar het paneeltje voor de schakelpook.

Is dit er los bij te bestellen ? de Seat dealer doet moeilijk om uit te zoeken welke onderdelen ik dan daar voor nodig heb.

Wie kan mij hiermee verder helpen of heeft hier ervaring mee.

De meeste info heb ik wel gezien op youtube , maar betreft het bestellen vind ik weinig info (behoudens de firma ARC in Helmond)

graag zie ik jullie reacties tegemoet.
    Ik heb zelf sinds kort een Android radio ingebouwd. Ik heb dan wel niet het probleem met de knopjes onder radio.
    Ik neem aan dat je vast wel een gebruikte set kan vinden van de knoppen die dan daar kan inbouwen.
    Neem aan dat je ook een andere console moet hebben bij je versnellingspook.

Ik weet niet of je stuurbedining hebtmaar, als dit wel zo is dan moet je ook een stuurbedinigs controller (Candbus box) hebben.
    Deze zitten er wel bij als je een radio voor de Seat koopt. Ik heb een 9 inch gekocht op MP. Er zit wel een canbus bij maar, niet voor de Seat.
    Ik moet er een los kopen. Ik moet dan wel wat knuttselen om hem aan te sluiten. Er zit namelijk een andere stekker op de radio dan de standaard ISO connetor.

Wat de knopjes betreft onder jouw radio. Er zit een stakker achter waar alles mee aangesloten is. Als deze past op de andere dan moet het geen probleem zijn.
    Het kan zijn dat je de kabels moet verlengen als hij het niet haalt naar de console voor je versnellingspook.

Quote Originally Posted by greenhopper View Post
    Vreemd, ik kan op de site van Zenec hlemaal geen Ibiza selecteren....
    Seat Ibiza ST 6J 2011 1.2 TSI 105pk, 17" lmv, Pioneer sub, USB, Aux en BT af fabriek, chromen instaplijsten, 30mm verlaagd en..... Liever wit en Spaans, dan rood en Italiaans.

Alle Hulp die ik kreeg hier... Bedankt hiervoor.
    Maar het probleem met de "UP" navigatie bij mij , het bellen hiermee is opgelost.
    Ik heb de telefoon connectie van de tweede telefoon (die van mijn vrouw) er uit geknikkerd en in eens werkt alles weer perfect, ik dacht op een gegeven moment zelfs dat het aan mijn iPhone lag, maar die deed het prima.
    In elk geval bedankt voor de input , maar het scheelt mij wel eventjes tussen de 500 en 700 piek als ik alle liet inbouwen.
    gr Marcel

[SEAT] [Ibiza 6J] nieuwe navigatie plaatsen, hoe, wie en waar?

Kunnen jullie inschatten of dit een goede fit zou zijn voor de Ibiza 6J St facelift? Hoeven geen knoppen verplaatst te worden

https://m.ebay.nl/itm/7-Android-5-1-...257Ciid%253A15

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb deze ingebouwd:
    https://nl.aliexpress.com/item/HD-10...636659564.html

Let goed op dat je een octacore met 2 GB ram besteld. De 1GB modellen zijn traag. Staar je niet blind op de android versie maar neem minimaal 5 of hoger. Vanaf versie 6 werkt TomTomGO Mobile ook super goed. Absolute aanrader als navigatie voor nog geen €20 p/j.

Met:
    - Calearo Dakantenne 16V AM/FM & DAB 7677932
    - DAB+ USB module
    - SMB naar SMA verloopstekker
    - 2x USB verlengkabels
    - Achteruitrij camera op nummerplaat

Meer info vind je hier:
    https://gathering.tweakers.net/forum...ges/1740515/20
    Last edited by Mark4Seat; 05-10-2017 at 17:51.

Quote Originally Posted by Mark4Seat View Post
    Ik heb deze ingebouwd:

Let goed op dat je een octacore met 2 GB ram besteld. De 1GB modellen zijn traag. Staar je niet blind op de android versie maar neem minimaal 5 of hoger. Vanaf versie 6 werkt TomTomGO Mobile ook super goed. Absolute aanrader als navigatie voor nog geen 20 p/j.

Met:
    - DAB+ USB module
    - 2x USB verlengkabels

Meer info vind je hier:
    Heb je naast de navigatie nog meer nodig als je verder geen achteruitrijcamera of DAB+ wilt? Ik zie die verloopstekker bijv staan, is die nodig voor de Nav?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Quote Originally Posted by Mark4Seat View Post
    Ik heb deze ingebouwd:

Let goed op dat je een octacore met 2 GB ram besteld. De 1GB modellen zijn traag. Staar je niet blind op de android versie maar neem minimaal 5 of hoger. Vanaf versie 6 werkt TomTomGO Mobile ook super goed. Absolute aanrader als navigatie voor nog geen 20 p/j.

Met:
    - DAB+ USB module
    - 2x USB verlengkabels

Meer info vind je hier:
    Moet je voor deze ook invoerheffing betalen?

Werken de knoppen linkonder het stuurwiel ook gewoon?
    Seat Ibiza 6J SC -- 1.2 TDI -- 2011 -- Candy White -- 101 pk / 234 Nm --

Page 1 of 3 123 LastLast