www.oliewereld.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: [SEAT] [Leon 1P] Navigatie

Exclamation [SEAT] [Leon 1P] Navigatie

Hallo!

Ik ben nu een tijdje in het bezit van een Seat Leon FR 1p. Echter stoor ik mij er enorm aan dat ik mijn eigen muziek niet af kan spelen en constant de radio aan moet hebben en naar die gesprekken moet luisteren van de DJ's. Nu heeft de 1p een hele mooie aux ingang in de middenconsole maar deze doet niks. Ik ben zelf op het moment in het bezit van een RNS300 (Mp3).

Nu ben ik op zoek naar een manier om AUX af te kunnen spelen via deze RNS. Sommigen zeggen dat het kan door een Yatour systeem, echter kosten deze al gauw 70 euro en dat kan ik beter bij een ander systeem doen. Heeft iemand een oplossing op aux te kunnen gebruiken op een RNS300 of ervaring met zoiets; http://www.carinterface.nl/12-pin-au...0-rns510-rns-e . De ene vertelt dat het wel op je cd wisselaar kan, de ander zegt dat je nog een Yatour nodig bent.

Naast het bovenstaande ben ik langzaam een beetje op zoek naar een nieuw navigatiesysteem. Zelf vind ik een RNS510 het mooiste in een auto maar deze zijn behoorlijk aan de prijs. Heeft iemand een goede optie voor een niet al te prijzige Navigatie (+ evt Bluetooth voor muziek of Aux aansluiting)

Het maakt mij niet uit of het een "RNS510 Look" is o.i.d.!

P.s. zou hulp zeer op prijs stellen, ben die dj's best zat

Is een rns510 imitatie niks voor je? Heeft aux, usb, micro sd, navigatie etc. Werkt bij mij perfect. Die heb je als je een beetje goed zoekt tussen de 200 en 250 euro.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
    Seat Altea 1.6 2004 K&N 57S kit, remus Duplex systeem

Was ik inderdaad ook al een beetje naar aan het kijken. Echter durf ik het niet aan om zomaar eentje te bestellen. Wil wel een systeem dat gewoon werkt en niet constant kuren heeft. Welke heb jij en werkt het inbouwen gewoon makkelijk?

Er staat ook genoeg geschreven hier over de imitatie android systemen. Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie.

Mij beviel hij in elk geval goed.

Quote Originally Posted by robheid View Post
    Er staat ook genoeg geschreven hier over de imitatie android systemen. Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie.

Mij beviel hij in elk geval goed.
    Werkt een Android wel een beetje goed met een Apple telefoon dan?
    Ik heb inderdaad gezocht op het forum maar denk dat ik de verkeerde zoektermen gebruik..

Als je gewoon even bladert door dit forum dan zie je op pagina 1 en pagina 2 al twee topics hierover. https://www.seat-online.nl/forumdisp...-Entertainment

Met een Apple geen ervaring icm een Android radio.

De nieuwe eigenaar van mijn oude auto met Android zegt dat muziek afspelen goed gaat via zijn Apple. Via wifi doet ie dat. Meer weet ik er ook niet over....

Thanks!
    Is het ook zo dat er elke keer een nieuwe versie Android op komt of wordt ie naarmate hij ouder wordt gewoon traag?

Sorry voor de vele vragen, wil gewoon beetje goede keuze maken

Ik heb een dynavin d99. Draaid op Windows 6.0ce nergens last van. Igo primo navigatie, bluetooth etc erop en eraan.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
    Seat Altea 1.6 2004 K&N 57S kit, remus Duplex systeem

Nee naar die update heb ik toen ik hem had ook gevraagd, dat was niet mogelijk. Wel de normale updates, geen upgrades.

Page 1 of 2 12 LastLast