www.lowering.nl
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 36

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Dynamische knipperlichten

[SEAT] [Leon 5F] Dynamische knipperlichten

Ik kwam zojuist dit filmpje tegen: https://youtu.be/QmUjeVZJ7wA

Anders dan dat het de originele facelift-units zijn is me nou niet helemaal duidelijk hoe/wat.
    Iemand die toevallig iets weet? Benieuwd of het een VCDS-codering is, of dat die unit gewoon gemodificeerd is.

Heb zelf een faceliftmodel, en zie wel dat de knipperlichten, in tegenstelling tot de gewone led’s, allemaal losse ledjes zijn, dus technisch gezien moet het ook mogelijk zijn lijkt me..
    SEAT Leon FR 1.4 DSG 2017 - Vorige auto's: VW Golf 7 / Audi A3 E-tron / SEAT Ibiza FR 6J
    VCDS/VAG-COM 17.3.1 (Utrecht)

Expert Member Cordoba's Avatar
    Volgens mij heb ik dat een aantal maanden terug al in een promotiefilmpje gezien, mogelijk bij de Autosalon van Geneve? @MarcoO2 is ook bezig geweest met de programmering van zijn knipperlichten, misschien dat hij ook iets meer weet.
    In de middeleeuwen was er de pest, tegenwoordig hebben we managers.
    Fabiawisser met toebehoren 6,0 l/100km

Ook ik zou dit heel graag willen. Ik heb wel het model van voor de facelift, maar ik neem aan dat de units gewoon zijn over te zetten. Hopelijk kan het hier in Nederland ook ergens. Ik zal dit topic in de gaten houden...
    Seat Leon FR Business Intense 1.4 TSI ACT (@JD: 190pk) | & | Seat Ibiza FR Business Intense 1.0 TSI (@JD: 140pk) | Showroom topic |

Quote Originally Posted by Ibiz@ View Post
    Ook ik zou dit heel graag willen. Ik heb wel het model van voor de facelift, maar ik neem aan dat de units gewoon zijn over te zetten. Hopelijk kan het hier in Nederland ook ergens. Ik zal dit topic in de gaten houden...

Als goed is passen de nieuwe achterlichten 1 op 1, ik houd dit ook zeker in de gaten!!
    SEAT Leon FR 1.8 5F

Ze bouwen de achterlichten om; het is dus niet een kwestie van alleen coderen. Ombouw kost voor een Audi vanaf 1100 euro.
    Ik ga ervan uit dat de prijs voor de Leon ook zoiets is.
    Last edited by Tonka; 22-09-2017 at 12:26.

Dit wil ik ook... mijn vriendin overtuigen van het prijskaartje zal wel een ander verhaal worden...
    Seat Leon ST Ecomotive Lease Sport 1.6 TDI, JD kuurtje

Quote Originally Posted by Tonka View Post
    Ze bouwen de achterlichten om; het is dus niet een kwestie van alleen coderen. Ombouw kost voor een Audi vanaf 1100 euro.
    Ik ga ervan uit dat de prijs voor de Leon ook zoiets is.
    Zojuist antwoord gehad van deze firma.

Kosten zijn 1450 euro, daarvoor krijg je nieuwe achterlichten, custom dynamische knipperlichten met nieuwe controllers. Verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen.

Verder zit er ook nog een stukje codering aan die hun eventueel voor je kunnen doen indien je een kabel hebt.

Serieus bedrag om een lampje te laten knipperen

Firma gaat duidelijk niet voor de aantallen.
    Kom op zeg je gaat hier toch geen 1450€ aan besteden!
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0
    In bestelling: LEON ST FR Ultimate Edition Black

Prijs is absurd inderdaad, Nu weet ik niet hoeveel werk erin zit met het openen van de units.

De achterlichten zelf zullen denk ik wel zo rond de 400 euro kosten.

Page 1 of 4 123 ... LastLast