www.jdengineering.nl
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 36

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Dynamische knipperlichten

Quote Originally Posted by Berkiii View Post
    Ik wil facelift achterlichten kopen ik wil ze zelf monteren maar is er iemand die de codering heeft na het vervangen van de achterlichten ??
    Bedoel je zoiets?
    https://www.autopar.nl/dynamisch-ach...t-seat-leon-5f

Quote Originally Posted by timetje100 View Post
    Ik ben wel benieuwd naar een filmpje van de 5F met deze module. Het filmpje van de golf is niet heel tof....
    Seat Leon FR Business Intense 1.4 TSI ACT (@JD: 190pk) | & | Seat Ibiza FR Business Intense 1.0 TSI (@JD: 140pk) | Showroom topic |

^'Geschikt voor de Seat Leon 5F Facelift met originele LED achterlichten'.
    Niet voor de rest
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0
    In bestelling: LEON ST FR Ultimate Edition Black

Volgens mij geschiedt dit met zeer simpele electronica: een teller. Met bouwt een teller die bijv. van 0-7 telt. Bij ieder 'cijfer' wordt een uitgang hoog waardoor een LED gaat branden. Is een oud principe dat vroeger werd toegepast voor Knight Rider verlichting, dat van 0-7 telde en weer terug:

Exeo 1.8T ♦ 229pk / 334Nm ♦

De module die ze hier aanbieden is een stuk eenvoudiger; ze laten geen individuele LEDs knipperen maar ze schakelen de complete unit; eerst de binnenste en daarna de buitenste.
    Daar zijn wel een aantal filmpjes van te vinden op Youtube, volgens sommige filmpjes is het zelfs mogelijk om iets soortgelijks met VCDS te doen.

Last edited by Tonka; 10-04-2018 at 07:39.

Geen gezicht zeg....
    Seat Leon 5F ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    Seat Ateca 1.0 TSI Style Business Intense 2020

Mijn keuze zou het ook niet zijn. Of alles in 1x aan of in Audi stijl. Niet dit om en om gebeuren.
    SEAT Ibiza 6F FR ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

SEAT Leon ST 1.0 ecoTSI Style Business Intense - Midnight Black - 2017

Ik zag toevallig vandaag een seat leon 5f rondrijden waarvan bij de achterlichten de bovenste rode streep ging geel knipperen als je links/rechtsaf knipperlicht aan zet, hoe is dat mogelijk?

Quote Originally Posted by timetje100 View Post
    Ik zag toevallig vandaag een seat leon 5f rondrijden waarvan bij de achterlichten de bovenste rode streep ging geel knipperen als je links/rechtsaf knipperlicht aan zet, hoe is dat mogelijk?
    Volgens mij zijn dat gewoon de achterlichten van het huidige facelift model.... of bedoel je wat anders...
    Seat Leon FR Business Intense 1.4 TSI ACT (@JD: 190pk) | & | Seat Ibiza FR Business Intense 1.0 TSI (@JD: 140pk) | Showroom topic |

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast