www.jdengineering.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: [SEAT] [Altea 5P] VCDS aanpassingen

Pijnacker? Dat is wellicht de dealer van VW aldaar. Dat is wel familie van mij, maar dit is een zelfstandig bedrijf.
    Ex-SEAT dealer
    Tuningparts, al 16 jaar importeur MilltekSport en dealer JDEngineering.

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    De OEM kant, Edwin is de getunede kant

naar PvdH Pijnacker Zuid-Holland HEX-USB+CAN + VagCanPro+K

Ik zit in Dordrecht. Heb zelf ook een altea 1.6 uit 2004.

Spiegels automatisch inklappen is mij niet gelukt ondanks ik wat andere dingen gecodeerd heb wat volgens forums zou moeten werken..

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
    Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Vandaag bij Edwin langs geweest en aangepast wat mogelijk was.
    Was niet zo heel veel omdat ik geen comfort module heb , wel een dingentje met de stuurbekrachtiging die er plotseling mee ophield , Edwin is daar ingedoken en alles uit de kast gehaald om het te fixen. Plotseling deed hij het weer . Waarom of hoe we hebben niet kunnen achterhalen.

Als extra even op de brug gestaan omdat er olie lekkage was ( druppels op de grond te zien ) , waarschijnlijk een lek bij het olie filter , volgende week naar mij standaard garagist !

Edwin bedankt !!

Quote Originally Posted by ronihd View Post
    Vandaag bij Edwin langs geweest en aangepast wat mogelijk was.
    Was niet zo heel veel omdat ik geen comfort module heb , wel een dingentje met de stuurbekrachtiging die er plotseling mee ophield , Edwin is daar ingedoken en alles uit de kast gehaald om het te fixen. Plotseling deed hij het weer . Waarom of hoe we hebben niet kunnen achterhalen.

Als extra even op de brug gestaan omdat er olie lekkage was ( druppels op de grond te zien ) , waarschijnlijk een lek bij het olie filter , volgende week naar mij standaard garagist !

Edwin bedankt !!
    Dat is apart dat er geen comfort module is.

Mijn altea uit 2004 heeft module 46 (central convience/comfort module) en module 9 (central electrics/boordnetmodule) waar oa opties gecodeerd kunne worden.

Bij mij heb ik bv comfort sluiten ramen gecodeerd. Comfort openen en sluiten ramen via ab,Emergency brake flashing, comming home 20sec, us lights 30%, Selective doorlocking uitgeschakeld, anti carjaking geactiveerd, auto unlock geactiveerd, achterlichten van 30% naar 50% intensiteit. (Branden iets felle met verlichting aan)

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
    Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Page 2 of 2 FirstFirst 12