Page 14 of 15 FirstFirst ... 412131415 LastLast
Results 131 to 140 of 142

Thread: [SEAT] [Ateca KH] navigatie updaten

Member
    Quote Originally Posted by Ateca_fan View Post
    Oke, dan zit ik fout.
    Krijg je een melding als het updaten niet meer mag en je het toch probeert?
    Nee dan krijg je wat ik gemeld heb met mijn post van 22-06: hij kan de update niet vinden op de SD kaart.
    Last edited by MaJa; 27-10-2020 at 22:45.
    Seat Ateca 1.4 TSI Xcellence - Brilliant silver - Alcantara zwart bekleding - Bicolor 18" velgen - Upgrade professional plus

Beste mensen, mijn Ateca is van oktober 2019 met een fulltouch scherm.
    Ik dacht laat ik na een jaar weer naar mijn navigatie kijken en updaten. Nu staat er op de website dat je kan zien in je navigatie welke versie je moet downloaden.
    6P0 of een navi system plus

Ik heb gekeken en kan niets in het informatiescherm zien wat begint met 6P0 dus dan ga ik ervan uit dat ik een navi system plus heb.
    Of kijk ik misschien gewoon verkeerd? Lijkt mij niet maar om mijn SD kaart zie ik wel 6P0 staan. Dit veroorzaakt verwarring

Hier staan namelijk 2 varianten https://www.seat.com/owners/my-seat/...p-updates.html voor de ateca.
    Begin vorig jaar toen ik via deze pagina ging downloaden heb ik enkel de kaarten gedownload kan ik mij herinneren wat pastte op een 16 GB kaartje maar als ik nu kijk is dat ondertussen 26 GB geworden terwijl mijn originele SD kaart van 16 GB is.
    Je kan niet inzien welke kaarten je download dus dan lijkt het erop dat alles in 1 gedownload moet worden.

Kan ik alles overzetten naar een zelf gekochte SD kaart en dan een file uit de originele kaart mee kopieren?
    Heb hardrware versie H50 zo te zien kaarten versie 1310

Wie heeft er hier ervaring mee?
    Last edited by leonfan66; 13-04-2021 at 12:58.

niemand die zijn navigatie update zo te zien
    Last edited by leonfan66; 16-04-2021 at 10:33.

Jawel,

ik prop de update altijd op een ''eigen'' sd kaartje en doe de update waarbij de gegevens weggeschreven worden op de harddisk in de wagen.
    Seat Ateca FR Business Intense 2.0 TSI 190pk 4DRIVE DSG-7 Magic Black Full options ieder vinkje gezet

Vriend van SEAT-Online! petraimon's Avatar
    hoe kan je zien of je auto mapcare heeft? maar denk niet dat mijn auto dat nog ondersteunt omdat hij van voor week 36 2018 is en je dan maar 3 jaar recht heb op updates wat ik las op de seat site en hier. is dat mapcare ook te verlengen of te omzeilen als dat in je auto zit? dit is wat er in mijn systeem staat. is dus niet echt meer up to date.
    afbeeldinegn
    Last edited by petraimon; 08-05-2022 at 12:31.
    Seat Ateca 1,4tsi excellence, Leon 1M 20VTAUQ,Led raw in spiegels,Spiegels inklapbaar via ab,JD chip op maat @ 2??PK/3??NM,3" Downpipe met sportkat

Quote Originally Posted by petraimon View Post
    hoe kan je zien of je auto mapcare heeft? maar denk niet dat mijn auto dat nog ondersteunt omdat hij van voor week 36 2018 is en je dan maar 3 jaar recht heb op updates wat ik las op de seat site en hier. is dat mapcare ook te verlengen of te omzeilen als dat in je auto zit? dit is wat er in mijn systeem staat. is dus niet echt meer up to date.
    afbeeldinegn
    Afhankelijk van je softwareversie is het te verlengen.
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Quote Originally Posted by Rainesh View Post
    Afhankelijk van je softwareversie is het te verlengen.
    Oké en hoe kan ik erachter komen welke softwareversie ik heb in mijn systeem?
    Seat Ateca 1,4tsi excellence, Leon 1M 20VTAUQ,Led raw in spiegels,Spiegels inklapbaar via ab,JD chip op maat @ 2??PK/3??NM,3" Downpipe met sportkat

Quote Originally Posted by petraimon View Post
    Oké en hoe kan ik erachter komen welke softwareversie ik heb in mijn systeem?
    Menuknop ingedrukt houden tot je service menu ziet en dan druk je op software update en dan foto's van het scherm

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Quote Originally Posted by Rainesh View Post
    Menuknop ingedrukt houden tot je service menu ziet en dan druk je op software update en dan foto's van het scherm

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
    Oké thanks. Ga ik van het weekend even doen als ik weer thuis ben.

dit zijn de gegevens zoals die in mijn systeem staan van de softwareversie
    afbeelidingen

Page 14 of 15 FirstFirst ... 412131415 LastLast