www.carclean.nl
Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011
Results 101 to 107 of 107

Thread: [SEAT] [Ateca KH] navigatie updaten

Quote Originally Posted by Sander15884 View Post
    Weet iemand of tijdens de update de motor af kan zetten en of de update weer door gaat de volgende keer wanneer je weer gaat rijden ?
    Dit was namelijk bij mij vorige auto wel zo dan hoef je niet een uur rond te rijden voor de update
    Ja.
    Seat Ateca FR Business Intense 2.0 TSI 190pk 4DRIVE DSG-7 Magic Black Full options ieder vinkje gezet

Weet iemand of tijdens de update de motor af kan zetten en of de update weer door gaat de volgende keer wanneer je weer gaat rijden ?
    Dit was namelijk bij mij vorige auto wel zo dan hoef je niet een uur rond te rijden voor de update
    Als je de update plaatst, dan is het systeem meteen klaar.
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Member
    Ja dat werkt. Bij de laatste update thuis gestart, naar het werk gereden (25 minuten), na het werk auto gestart en update weer gestart en ging gewoon verder en werd netjes afgerond.
    Seat Ateca 1.4 TSI Xcellence - Brilliant silver - Alcantara zwart bekleding - Bicolor 18" velgen - Upgrade professional plus

Dag allemaal,

Ben redelijk nieuw op dit forum, dus even kort voorstellen:
    Ik ben sinds november 2019 de trotse berijder van een Seat Ateca Fr Business Intense + DSG, incl. bijna alle 'toeters en bellen'.
    Daar zit ook dat nieuwe 8" navigatie systeem in, die met de 'touch'-knoppen.
    Kan iemand mij vertellen welk navigatiesysteem ik nu heb? Ik zie in dit forum en op de seat site de 6PO versie of de Plus versie... Welke is het nu?
    Als ik de versie informatie opvraag in het systeem staat er:

V03959802PL 0177 ECE 2019/2020

Mijn vraag is nu: Is er al een update beschikbaar voor dit systeem? Waar kan ik deze downloaden en hoe installeer ik die? Ik lees op verschillende plekken dat ik een originele SD kaart moet gebruiken... Maar die heb ik niet. Er zit geen SD kaart in de sloten in het dashboard kastje.
    Graag hulp.

Verder is het een HEEERLIJKE auto om te rijden. Ook met (zware) aanhanger!

in de mijne van mei-19 zit een plus versie.. je zult denk ik de 6PO hebben.
    Als ik mij niet vergis komen de updates in mei en november. dus hij zal bij aflevering geupdate zijn neem ik aan.
    updaten? zie onder

https://www.seat.com/owners/my-seat/...ve-doubts.html
    Seat Ateca FR Business Intense 2.0 TSI 190pk 4DRIVE DSG-7 Magic Black Full options ieder vinkje gezet

Ik update met een USB stick in USb slot 1. Werkt prima.
    Wel een snelle USB stick gebruiken (mijne Sandisk extreme 64G.
    1.4 EcoTDI, Xcellence; Pasion red, Bicolour velgen, Upgrade Professional Plus, Upgrade Execute; Elektrisch wegklapbare trekhaak.

Please follow these steps to check your SEAT Ateca Navigation System: Press the “NAV” Button > Confirm the “Setup” > “Version information” selection on the display.

Check the first text line in "Version information". If the first three digits are 6P0, your system version is the "Navi System - 6P0". If not, your system is the "Navi System Plus"."

https://www.seat.com/owners/my-seat/...p-updates.html
    Seat Ateca FR (2018)
    1.4 ECO TSI 150 pk, Nevada White

Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011