www.carcam.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: [SEAT] [Leon 1M] Spruitstuk Gescheurd

[SEAT] [Leon 1M] Spruitstuk Gescheurd

Hallo Iedereen,

IK ben er vorige week achter gekomen dat ik waarschijnlijk ergens een lek in me uitlaatsysteem heb Ik had de auto vorige week op de brug gezet om te kijken waar het nou precies vandaan kwam,, ff gezocht en ik kwam uiteindelijk bij me spruitstuk uit. Ik had gehoopt dat het gewoon me pakking zou zijn geweest die lek is,, gisteravond heb ik het hele spruitstuk verwijderd en helaas was het niet de pakking maar gewoon een scheur in me spruitstuk

Bij de dealer heb ik al ge´nformeerd,, zo rond de 300 euro kwijt.

Iemand een idee waar ik goedkoper een spruitstuk vandaan kan halen? Gaat om een Leon 20vt auq uit 2002..

Sloop?
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Ja ik ga vandaag ff rond bellen of ik er 1tje kan vinden.. maar als iemand iets beter weet is het altijd welkom

Ik heb evt nog wel de mijne liggen voor je.. voor € 75,- mag je deze wel overnemen. 90.000km oud, geen scheurtjes ed.
    A3 8P SB 2.0 TFSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - A3 8V SB 1.4 TFSI 125pk @ 180pk/340Nm www.jdengineering.nl

Expert Member Cordoba's Avatar
    Ik weet niet hoe en waar de scheur precies zit, maar is lassen een optie?
    In de middeleeuwen was er de pest, tegenwoordig hebben we managers.
    Fabiawisser met toebehoren 6,0 l/100km

Quote Originally Posted by Race Eend View Post
    Ik heb evt nog wel de mijne liggen voor je.. voor € 75,- mag je deze wel overnemen. 90.000km oud, geen scheurtjes ed.
    Ik heb je al een bericht gestuurd

Quote Originally Posted by Cordoba View Post
    Ik weet niet hoe en waar de scheur precies zit, maar is lassen een optie?
    Lassen heb ik geprobeerd maar ben bang voor het werk wat ik heb gedaan dat hij straks weer scheurt en dan sta ik weer een dag te sleutelen...

Expert Member Cordoba's Avatar
    Quote Originally Posted by SLeon20VT View Post
    Lassen heb ik geprobeerd maar ben bang voor het werk wat ik heb gedaan dat hij straks weer scheurt en dan sta ik weer een dag te sleutelen...

De optie van Mark is niet verkeerd. Overigens kun je behalve lassen, ook de goede warmtebehandeling geven om te zorgen dat ie niet opnieuw scheurt, of heb je daar de spullen niet voor?
    In de middeleeuwen was er de pest, tegenwoordig hebben we managers.
    Fabiawisser met toebehoren 6,0 l/100km

Quote Originally Posted by Cordoba View Post
    De optie van Mark is niet verkeerd. Overigens kun je behalve lassen, ook de goede warmtebehandeling geven om te zorgen dat ie niet opnieuw scheurt, of heb je daar de spullen niet voor?
    Helaas heb ik daar de spullen niet voor,, als ik een spruitstuk zonder scheurtjes heb kan ik teminste zeker van zijn dat hij niet meer gaat lekken.. Het was toch behoorlijk wat werk om die ertussen uit te halen en doe het niet graag nog een keer

ebay.de zie je soms ook leuke aanbiedingen...
    ex Leon 1.8T Topsport nu Leon cupra310

Page 1 of 2 12 LastLast