www.lowering.nl
Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 49

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Piepende/ Knakkende Voortrein

Quote Originally Posted by DriverSeat View Post
    Bij mij is in oktober 2016 (de auto was toen ruim 2 jaar oud) bij ongeveer 73000 km onder garantie door Seat dealer Waalwijk de hele voortrein los gehaald en gesmeerd. Het kraken is sindsdien bij mij verdwenen.
    Bij de mijne FR ST hetzelfde. Bij 40.000 km.

Cool, dat is nou info welke ik nodig had. Het is 70 km tot waalwijk maar als er daar een dealer is welke het wil doen dan mag hij voortaan onderhoud en reparatie op mn auto doen ongeacht de afstand. Hoe heet de dealer?

Quote Originally Posted by Kiko View Post
    Cool, dat is nou info welke ik nodig had. Het is 70 km tot waalwijk maar als er daar een dealer is welke het wil doen dan mag hij voortaan onderhoud en reparatie op mn auto doen ongeacht de afstand. Hoe heet de dealer?
    Noordhoek Autogroep. Deze dealer was mij door VAGfan getipt die hetzelfde daar had laten doen.
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Wat hoor ik een kwaal dus bij alle 5F modellen

Zijn er geen Powerflexen voor te krijgen? ik hoor sowieso nog weinig mods op dat gebied t.o.v. alle voorgaande modellen!!
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Genoeg te powerflexen dus

Wie o wie heeft dat al gemonteerd?
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Ik alleen die gele rakker, die onderste motorsteun.

Maar ik zie hier geen rubbers voor de stabi van de vooras.

Vrijdag bij de dealer geweest en het zijn de de draagarm rubbers. Heb afgesproken dat de dealer ze zal invetten (garantie) Deze ga ik wel uiteindelijk vervangen voor powerflex.

Ook is er gekeken naar de scheurtjes in het plastic gedeelte van de climatronic en deze gaat ook vervangen worden onder garantie.
    Reden is dat de zowel geheel links als rechts de scheurtjes zitten en op precies dezelfde plek.

Quote Originally Posted by Kiko View Post
    Vrijdag bij de dealer geweest en het zijn de de draagarm rubbers. Heb afgesproken dat de dealer ze zal invetten (garantie) Deze ga ik wel uiteindelijk vervangen voor powerflex.

Ook is er gekeken naar de scheurtjes in het plastic gedeelte van de climatronic en deze gaat ook vervangen worden onder garantie.
    Reden is dat de zowel geheel links als rechts de scheurtjes zitten en op precies dezelfde plek.
    Kan je mij via PB een foto laten zien van die scheurtjes op de climatronic ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast