www.carclean.nl
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 49

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Piepende/ Knakkende Voortrein

Zal ik doen, wordt wel komend weekend.

Is goed

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Ik zie hier een paar keer Powerflex langskomen. Wat is daar zo speciaal of goed aan?
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0
    In bestelling, Levering binnenkort: LEON ST FR Ultimate Edition Black

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Ander materiaal en stijver van constructie.
    Daardoor minder beweging in de voortrein daar waar gebruikt.
    Hierdoor krijg je een meer precieze besturing maar kans op meer rijgeluiden.
    Word ook toegepast in de motorophanging om wheelhop te verminderen en om kantelbeweging van het blok tegen te gaan.
    Nadeel weer kans op doorgeven van trillingen uit de aandrijving en motor.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Het materiaal is polyurethaan (PU) ipv rubber!!

Dit voorjaar vervang ik de meeste door deze bussen op mijn Leon, dit heb ik tot nu bij elke Seat gedaan!!
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Quote Originally Posted by mart20vt View Post
    Het materiaal is polyurethaan (PU) ipv rubber!!

Dit voorjaar vervang ik de meeste door deze bussen op mijn Leon, dit heb ik tot nu bij elke Seat gedaan!!
    Wat is een indicatie van de kosten hiervan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geen idee heb (nog) geen offerte gevraagd?

Vergeleken met andere modificaties (zoals dempers/anti roll. Enz) valt het vast mee!!
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Noordhoek heeft mijn rubbers ook opnieuw ingevet. Subframe hebben ze laten zaken zodat ze er goed bij konden. Ze hebben daarna de auto meteen uitgelijnd en ik moet zeggen, het probleem is nu helemaal weg.

Ik heb ALLE rubbers die voor de LEON 5F te verkrijgen zijn laten installeren.
    Onder en overstuur zijn drastisch verminderd doordat de wagen minder danst op zijn poten.
    Veel scherpere stuur-input.
    Rubber van de motorsteun doet heel goed zijn ding. De 'lift-off' is veel minder waardoor je meer grip hebt bij het vertrekken.
    Hij schakelt ook precieser bij sportief rijgedrag omdat de motorblok steviger op zijn plaats zit. MAAR, tussen stationair en ong. 14000 rpm krijg je ongelooflijk veel trillingen en geluiden binnen door de rubber van de motorsteun.
    ik rij er nu 2 maanden mee rond en ga binnenkort terug de originele rubber laten steken.

Het gepiep en gekraak is zeer zeker door de rubbers voor en achter van de wishbone. Dit was al het geval met de orginele rubbers en met de Powerflex rubbers werd het dubbel zo erg.
    Om de 2/3 weken GOED inspuiten met een silicone spray en je zal niets meer horen.

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Bij 14000 RPM geloof ik graag dat trillingen etc super sterk doordringen...
    Being a Petrolhead never gets boring....

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast