www.lowering.nl
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 49

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Piepende/ Knakkende Voortrein

Ik heb nog nooit trillingen ervaren door Powerflex in mijn vorige auto's alleen maar positieve effecten!!

Ga binnenkort mijn Dogbone vervangen aangezien de tractie vanuit de 1e versnelling om te huilen is, de vraag is of slechts dit rubber veel helpt?
    Ik zat zelfs te denken aan de zwarte versie maar dat raadt iedereen af
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Dogbone vervanging heb ik minder positieve verhalen over gelezen. De hele auto gaat dan staan trillen bij stationair. Volgens mij seatcupra forum

Bij mijn Polo GTi had ik in de dogbone het PU rubber voor de diesel (zachter). Vrijwel geen trillingen merkbaar maar het laatste beetje wielhop was wel weg
    Leon 5F SC FR 1.8TSI DSG7 | Powered by Vagtechniek

Quote Originally Posted by robheid View Post
    Dogbone vervanging heb ik minder positieve verhalen over gelezen. De hele auto gaat dan staan trillen bij stationair. Volgens mij seatcupra forum
    Rob heb jij het originele dogbone rubber nog??

Op mijn 1p merkte ik helemaal niets van trillen in de auto, met alles Powerflex in de voortrein!!

p.s. ik heb overigens liever trillingen dan wielhop
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Quote Originally Posted by DriverSeat View Post
    Bij mij is in oktober 2016 (de auto was toen ruim 2 jaar oud) bij ongeveer 71000 km onder garantie door Seat dealer Waalwijk de hele voortrein los gehaald en gesmeerd. Het kraken is sindsdien bij mij verdwenen.
    Update: Ik heb er sindsdien 3 jaar en 100000 km kraakvrij mee gereden, maar nu begint het weer een beetje.
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Bij mij kraakt ie ook bij het nemen van drempels, maar ook weer niet altijd. Is wel duidelijk hoorbaar.
    Ik vraag me wel sterk af waar het vandaan komt, aangezien hij net door de apk is gekomen zonder problemen.

Bij mijn Xcellence uit november 2017 heb ik hetzelfde, maar niet altijd. Hangt van de weersomstandigheden af.

De Golf 7 van mijn ouders heeft ook een krakend onderstel en mijn Leon heeft dit soms ook. Heb in meerdere Leons en Golf zevens gezeten en ik ben er 100% ervan overtuigd dat dit een kwaal is van het platform waarop het gebouwd is.
    Had destijds ook een 'reparatie' laten uitvoeren met de Golf hiervoor door Zijm, maar na een halfjaar was het weer terug.
    Seat Leon 5F FR 1.8TSI DSG

De mijne ook en die kraakt echt hard.
    Geeft totaal geen gevoel van kwaliteit bij nemen van elke heuvel.
    Helaas moet ik het onderhoud laten doen bij een lokale dorpsgarage, opgelegd door het bedrijf waar ik werk.
    Die snappen er geen snars van of doen er niks aan als ik dit bij hun neerleg.
    Seat Leon 5F ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    Seat Ateca 1.0 TSI Style Business Intense 2020

Senior Member M87's Avatar
    Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    De mijne ook en die kraakt echt hard.
    Geeft totaal geen gevoel van kwaliteit bij nemen van elke heuvel.
    Helaas moet ik het onderhoud laten doen bij een lokale dorpsgarage, opgelegd door het bedrijf waar ik werk.
    Die snappen er geen snars van of doen er niks aan als ik dit bij hun neerleg.
    Of ze mogen er niks aan doen
    Current cars: Seat Leon ST 1.4 TSI DSG FR Dynamic 2015 / Mercedes-Benz C-klasse Estate 200 CDI Avantgarde 2008

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast