www.carclean.nl
Page 10 of 11 FirstFirst ... 891011 LastLast
Results 91 to 100 of 109

Thread: [SEAT] [Leon 5F] FR Cupra uitlaat + rieger diffuser

Ziet er niet verkeerd uit. Met de Rieger diffuser blijft het een fraaie maar subtiele update.
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Erg netjes! Mooie update
    Insta: @Cupra_ST_driver
    Leon ST Cupra 290 DSG Dynamic Grey - Black Pack

Knap hoor en zelf gedaan. Sterk!

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Zo toch nog even een update. De Rieger splitter zit er ook op. En ben ontzettend blij met het resultaat. De pas vorm van Rieger is ook erg goed en de splitter zat er zo op. Erg simpel om zelf te doen.

Ik heb wat foto*s toegevoegd met het resultaat.
    https://photos.app.goo.gl/Eq3iNR4DjkBwFuKB6

Quote Originally Posted by Nico111 View Post
    Zo toch nog even een update. De Rieger splitter zit er ook op. En ben ontzettend blij met het resultaat. De pas vorm van Rieger is ook erg goed en de splitter zat er zo op. Erg simpel om zelf te doen.

Ik heb wat foto*s toegevoegd met het resultaat.
    https://photos.app.goo.gl/Eq3iNR4DjkBwFuKB6
    Knap!

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Dat is heel erg netjes!!!
    Insta: @Cupra_ST_driver
    Leon ST Cupra 290 DSG Dynamic Grey - Black Pack

Ik ben aan het overwegen om een duplex (1 links, 1 rechts) uitlaat onder mijn FR 1.8TSI te plaatsen. Het beste zou zijn om een aero achterbumper te nemen, maar die zijn belachelijk duur, of een Cupra achterbumper, en die zijn weer nergens te verkrijgen in mijn kleur(zwart), of men vraagt er weer de hoofdprijs voor.

Wat ik van plan ben, is rechts een extra gat zagen en dit vervolgens afschermen met een diffuser.

De ovale sierstukken van de cupra einddemper vind ik eerlijk gezegd niet mooi. Ik heb wel eens foto's van FR's gezien met ronde sierstukken links en rechts en dit ziet er veel fraaier uit. Ik zou ze weliswaar kunnen vervangen met andere sierstukken, maar ik ben benieuwd of een einddemper van een Golf 7 GTI gaat passen op een Leon 5F 1.8tsi?
    Als ik mij niet vergis heeft de 1.8 uitlaat een pijpdiameter van 2,25 inch, en de gti 2,5'' , en dat is door menig uitlaatboer wel te op te lossen. Beiden hebben de multilink achteras en als die van een cupra gaat passen, zou van de gti ook moeten passen toch?

Hieronder nog een plaatje van Rieger zelf met hoe ik het graag zou willen hebben(maar dan glossy black):
    Seat Leon 5F FR 1.8TSI DSG

Sinds een tijd heb ik mijn bovenstaande plannen gerealiseerd, en zie hieronder het resultaat:

Ondanks het behouden van een einddemper is het uitlaatgeluid er zeker luider op geworden.

Totale kosten:
    Rieger diffuser 198,-
    Golf 7 GTI einddemper: 50,- (tweedehands)
    Bull-X sierstukken: 60,- (tweedehands)
    Arbeid (bumper zagen, demper lassen incl. sierstukken, diffuser montage): 269,-
    Seat Leon 5F FR 1.8TSI DSG

Netjes. Ziet er goed uit.
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Netjes! En hoe is het geluid?
    New: 17 Seat Leon DSG-7 Business Intense (135Pk/225Nm) | Old: '99 Volkswagen Golf 1.4 Comfortline | OBDeleven

Page 10 of 11 FirstFirst ... 891011 LastLast