www.seat.nl
Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 96

Thread: [SEAT] [Leon 5F] FR Cupra uitlaat + rieger diffuser

Ik heb nog geen gelegenheid gevonden om het nog eens te proberen en ik vrees dat er dit weekend ook geen gelegenheid is helaas.
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

@ Prichy
    Je geheugen laat je wat in de steek. Ik heb al via PM contact hierover met jou gehad. Je hebt me toen ook een aantal foto’s gestuurd. Helaas wonen wij niet bij elkaar in de buurt.

owja klopt ja haha
    was een klein ritje
    Audi A6 "Slagschip"+ Mii 2017 Sport Intense [Ex. Leon Cupra 400+ Ex. Seat Leon Cupra 2010 en 2x Seat Ibiza 6L 1.4 16V]

Vandaag in pokke weer en daardoor de nodige files naar NM Parts in Noordwijkerhout gereden om eindelijk mijn diffuser en eindtips te laten monteren.

Nick heeft duidelijk veel ervaring en met geduld en handigheid heeft hij de originele diffuser eraf gehaald en toen de nieuwe Rieger diffuser mooi spanningsvrij gemonteerd.
    Daarna heeft hij de RS6 replica eindtips vakkundig op maat gemaakt en in precies de juiste positie vast gelast. Hij gaat daarbij erg secuur en zeker niet overhaast te werk. Om genoeg uitlaatpijp achter de eindtips over te houden moesten de originele eindtips dwars doormidden worden geslepen. Die zijn dus niet meer te gebruiken, maar dat was ook niet de bedoeling.

Uiteindelijk is het hele klusje toch vlot geklaard en voor een gunstige prijs. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Quote Originally Posted by DriverSeat View Post
    Vandaag in pokke weer en daardoor de nodige files naar NM Parts in Noordwijkerhout gereden om eindelijk mijn diffuser en eindtips te laten monteren.

Nick heeft duidelijk veel ervaring en met geduld en handigheid heeft hij de originele diffuser eraf gehaald en toen de nieuwe Rieger diffuser mooi spanningsvrij gemonteerd.
    Daarna heeft hij de RS6 replica eindtips vakkundig op maat gemaakt en in precies de juiste positie vast gelast. Hij gaat daarbij erg secuur en zeker niet overhaast te werk. Om genoeg uitlaatpijp achter de eindtips over te houden moesten de originele eindtips dwars doormidden worden geslepen. Die zijn dus niet meer te gebruiken, maar dat was ook niet de bedoeling.

Uiteindelijk is het hele klusje toch vlot geklaard en voor een gunstige prijs. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Netjes!
    Honda Civic Type R fk8 vorige: Seat Leon Cupra 310 LE, tuned bij JD

Stuk dikker zo, mooi
    Asking for thumbs up is really lame. Don´t do it again.
    Thumbs up if you agree!

Heel erg mooi! Gaaf die eindtips
    New: Seat Leon ST Cupra 280 | Old: Seat Toledo 1M 1.6 16v Sport

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Wow, erg goed geslaagd Maurice!!!

Zo had het standaard moeten zijn als je het mij vraagt

Quote Originally Posted by nd-photo.nl View Post
    Wow, erg goed geslaagd Maurice!!!

Zo had het standaard moeten zijn als je het mij vraagt
    Precies dát!

Ik overweeg ook om dit te laten doen, maar ik ben er nog niet over uit of het hoogglans wordt of niet. Als ik voor hoogglans ga wil ik de zwarte inleg ook verwisselen voor een hoogglans exemplaar.
    "Seat Leon Sport 1.8 20VT '02 ░ JD Stage 2 (250pk, 380Nm)"
    Seat Leon ST Cupra 290 '16 ░ JD Stage 1 (383pk, 522Nm)

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Standaard tips zijn veels te ingetogen

Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast