www.lowering.nl
Page 8 of 10 FirstFirst ... 678910 LastLast
Results 71 to 80 of 96

Thread: [SEAT] [Leon 5F] FR Cupra uitlaat + rieger diffuser

Ja dat ziet er erg fraai uit.
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Quote Originally Posted by Donoli74 View Post
    Welk merk dat weet ik eigenlijk niet....zijn wel de rs tips.
    De zwarte wou ik misschien ook 1st maar hij raadde mij dit niet aan....de zwarte coating zou met de tijd afbladeren.
    Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
    Ja daar heb je wel een punt. Je kan er ook niet even met metaal poets/polish overheen om de roet te verwijderen.

ik heb de Diffuser al even in huis maar door verbouwingen etc ben ik er helaas nog niet aan toe gekomen.

@Prichy, ik heb dezelfde eindtips puur voor de looks gekozen, maar ze geven ook iets meer dreun en dat wil ik eigenlijk verminderen. Nu
    las ik in je andere thread dat je isolatie bij o.a. de achterklep heb geplaatst. Hoe heb je dat gedaan en welk materiaal heb je gebruikt? En hoeveel scheelt het in het geluid?

Overigens succes met de verkoop van je prachtige Cupra en het vinden van een nieuwe bolide!
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Heeft de vorige eigenaar gedaan.
    (Robheid)
    Zoek even in zijn oude showroom topic.
    Soort plakspul op de bekleding zit er

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Audi A6 "Slagschip"+ Mii 2017 Sport Intense [Ex. Leon Cupra 400+ Ex. Seat Leon Cupra 2010 en 2x Seat Ibiza 6L 1.4 16V]

Ik zou verwachten dat de eindtips echt nul invloed zouden hebben op het geluid.

Ontdreunen kan ook met Dynamat of Silent Coat(veel goedkoper) en dan dit plakken in de bak van het reservewiel.

Brom wordt wel.iets zwaarder (ik ging vanaf een dual jet naar een big oval en verschil merk je wel. (In positieve zin)

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Audi A6 "Slagschip"+ Mii 2017 Sport Intense [Ex. Leon Cupra 400+ Ex. Seat Leon Cupra 2010 en 2x Seat Ibiza 6L 1.4 16V]

Ja ik vermoed dat het bij komt door het verschil in de inwendige *trompet* vorm tussen het origineel en de big ovals. De originele zijn platter en ik denk dat het geluid bij die meer in een horizontaal vlak en naar achteren eruit komt.
    Dat met de bak van het reservewiel wil ik misschien eerst eens proberen.
    Last edited by DriverSeat; 25-12-2019 at 15:38.

Zo mijn eerste poging om de diffuser te verwisselen liep op niks uit.
    De schroeven en popnagels waren er zo uit. Ik heb het geprobeerd op de oprit en de kou help misschien ook niet mee maar ik kreeg er geen beweging in. Ik heb het rechts en links geprobeerd maar echt geen beweging. Ik kreeg niet eens het eerste lipje los.
    Misschien laat ik het nu ook wel doen en kunnen er meteen nieuwe tips op.

ik heb dit gesprek ook met Maurice (driverseat) gevoerd.

de kou helpt inderdaad niet. maar ik weet niet of je het doet terwijl de cupra op de grond staat.
    dat is dan inderdaad echt geen doen.

op de brug (toen bij NM-parts)
    is het zo te doen (heb ik ook zelf gedaan)

dus prober het eens op een brug en dan is het veel beter te doen om naar beneden te trekken

Ja hij stond gewoon op de oprit/grond. Dan zal dat het wel zijn.
    Dan ga ik het zo maar niet nog een keer proberen.
    Helaas kan ik niet zo een twee drie bedenken waar ik een brug kan gebruiken.

Page 8 of 10 FirstFirst ... 678910 LastLast