www.jdengineering.nl
Page 7 of 17 FirstFirst ... 56789 ... LastLast
Results 61 to 70 of 168

Thread: [SEAT] [Ateca KH] De nieuwe connect mijn Seat app

Banned
    Neem dan ook het fenomeen PON mee naar radar. Zij weten niet hoe belangrijk klant tevredenheid is.

Ik heb een iphone. Er zijn juist heel veel mensen me bezig. Kijk eens in de appstore naar de beoordelingen van:
    Connect mijn Seat
    Connect mijn Skoda
    Connect mijn Volkswagen.
    Is allemaal dezelfde k.... app
    We moeten inderdaad een platfom hebben om dingen te bundelen. Die paar mensen die toevallig op de Ateca reageren is niet genoeg. Daarnet weer gechat en men heeft beloofd om info naar de mail te sturen, dus....

Quote Originally Posted by Doezma View Post
    Neem dan ook het fenomeen PON mee naar radar. Zij weten niet hoe belangrijk klant tevredenheid is.
    Zoals je zelf zegt hoe meer iets sturen hoe beter. Daarom zou je misschien zelf een bericht willen sturen ? wellicht dat ze dan het oppakken.

https://radar.avrotros.nl/over/contact/

en daarbij misschien reageren op mijn forum bericht: https://radar.avrotros.nl/forum/view...84333#p2556257

Eh nee, slecht idee om dit naar de TV te sturen. Die gaan het niet oplossen en verder wordt niemand daar wijzer van. Gewoon communiceren met Seat of Pon

Quote Originally Posted by alpenaadje View Post
    Eh nee, slecht idee om dit naar de TV te sturen. Die gaan het niet oplossen en verder wordt niemand daar wijzer van. Gewoon communiceren met Seat of Pon
    Je ziet vaak juist dat ze dit soort dingen wel een zet in de goede richting geven door de aandacht die het krijgt in de media.

De tijden van Monique Anr÷chte herleven.
    Nu: Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG (Nevada) & Ford Fiesta 1.6 TI-VCT Sport
    Gehad (aan SEAT's dan): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

bewegingsalert melding mis ik het meeste

Banned
    Quote Originally Posted by alpenaadje View Post
    Met SEAT / PON communiceren is 1 richting verkeer. Dus tros radar is ��

Newbie
    Quote Originally Posted by Marco71 View Post
    Zoals je zelf zegt hoe meer iets sturen hoe beter. Daarom zou je misschien zelf een bericht willen sturen ? wellicht dat ze dan het oppakken.

https://radar.avrotros.nl/over/contact/

en daarbij misschien reageren op mijn forum bericht: https://radar.avrotros.nl/forum/view...84333#p2556257
    Ik verwacht dat er toch wel grotere issues zijn om Radar aan het werk te zetten dan een app die vernieuwd is en nog niet goed werkt en waarvan de leverancier zegt dat ze eraan aan het werken zijn. In ieder geval succes.
    Seat Ateca 1.4 TSI Xcellence - Brilliant silver - Alcantara zwart bekleding - Bicolor 18" velgen - Upgrade professional plus

ok ok..

De dealer had ook contact gezocht met Pon. Pon: daar is een oplossing voor. Gewoon opnieuw wachtwoord aanvragen. ?!? Gedaan maar maakt geen zak uit natuurlijk.
    Ik heb een parkeeractie kunnen starten, nadat ik de zone moest corrigeren. Een uur daarna weer weg met de auto, maar automatisch afmelden, toen ik bijna thuis was, stond hij nog actief. Verder merk ik dat hij de auto op een verkeerde locatie blijft weergeven. Nu de volgende ochtend staat hij 2 straten verder volgens de app. Dat was met de oude app altijd uiterst nauwkeurig.

Verder is de informatie super vertraagd. Geen van de alarm functies als verplaatsing werken. (niet dat ik dat waardevol vond vanwege de vertraagde melding) Maar de deuren op slot functie staat standaard op slot, die veranderd nooit ook al is hij open. Alleen de handrem indicatie werkt na enige vertraging.

Page 7 of 17 FirstFirst ... 56789 ... LastLast