www.carclean.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: [SEAT] [Ibiza 6J] Lampen vervangen voor led

[SEAT] [Ibiza 6J] Lampen vervangen voor led

Mannen, vraagje! Heb alle lampen voorop vervangen voor led lampen!
    H7, dimlicht, knipperlichten en mistlampen. Super gaaf geworden alleen 2 probleempjes.
    Op mijn dashboard brand het storingslampje van het dimlicht en als ik de knipperlichten aanzet knipperen deze op het dashboard ook heel snel.
    Is daar iets aan te doen? Kan ik die foutmelding eruit halen of uitzetten? Bijv met torque pro? Ik heb een obd2 adapter met Android radio.

als je ali spul hebt kan je deze erbij bestellen https://nl.aliexpress.com/item/2-stk...ceBeautifyAB=0
    voor knipper lichten moet dit ook te vinden zijn
    succes
    Seat leon 1p FR 1.4TSI {2012} [ABT]160pk 260nm [armin van buuren editie]

Quote Originally Posted by Danny88 View Post
    als je ali spul hebt kan je deze erbij bestellen https://nl.aliexpress.com/item/2-stk...ceBeautifyAB=0
    voor knipper lichten moet dit ook te vinden zijn
    succes
    De h7 koplampen geven de foutmelding niet... Het zijn de steeklampjes van het dimlicht en het knipperlicht.
    Van die canbus lampjes.

aha je stadslichtjes dus duidelijk ... ook hier zal je weerstandjes moeten plaatsen. maar je zou die storingen kunnen weg schrijven, je knipperlichten blijven dan echter nog wel snel knipperen
    Seat leon 1p FR 1.4TSI {2012} [ABT]160pk 260nm [armin van buuren editie]

Ja de weerstandjes inmiddels besteld! niet aan gedacht :-)
    ook andere knipperlichten besteld, hoop dat deze wel gewoon normaal gaan reageren daar zit blijkbaar een weerstandje ingebouwd ofzo.
    maar dat zijn gewoon Bionet aansluitingen natuurlijk.

Opgelost? Ik heb vanochtend ook leds binnen gehad voor de knipperlichten.. Zouden canbus geschikt zijn.

Knipperen wel normaal alleen op het dashboard knipperen nu de aanwijzers sneller en heb ook het defect lampje brand..

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    www.vagcomdordrecht.nl(vcds,vcp&cmd flashtec)
    Uitlezen, coderen & chiptuning

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Volgens mij is dat altijd kul, canbus geschikt. Heb tot nu toe nog nooit een setje gehad voor bijv. knipperlichten wat meteen correct werkt. Bij knipperlichten heb je bijv regelbare relais voor (zie Aliexpress). Ook die decoders die je vaker ziet werkten bij mij niet.

Quote Originally Posted by nd-photo.nl View Post
    Volgens mij is dat altijd kul, canbus geschikt. Heb tot nu toe nog nooit een setje gehad voor bijv. knipperlichten wat meteen correct werkt. Bij knipperlichten heb je bijv regelbare relais voor (zie Aliexpress). Ook die decoders die je vaker ziet werkten bij mij niet.
    Ja drama joh relais kwam ik ook tegen maar de vraag is of het dan werkt ja.

Ik haal ze er morgen weer uit.. ziet er tof uit en feller, knipperen gewoon goed.. Maar stoor me nu al aan het lampje.. En dat ze op de dashboard sneller knipperen. Nu denk ik elke keer dat ze het echt niet doen ofzo..

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Ik ben eerlijk gezegd ook weer overgestapt naar halogeen lampen (dimlicht) ipv LED. Begon me ook te storen aan melding + storingsled. En eerlijk is eerlijk, mn lichtbeeld is veel beter nu (is ook te verwachten met reflectorkoplampen)

Quote Originally Posted by nd-photo.nl View Post
    Ik ben eerlijk gezegd ook weer overgestapt naar halogeen lampen (dimlicht) ipv LED. Begon me ook te storen aan melding + storingsled. En eerlijk is eerlijk, mn lichtbeeld is veel beter nu (is ook te verwachten met reflectorkoplampen)
    Ik heb standaard drl led en bi xenon en led achterlichten, maar vond led wel een leuke toevoeging voor achter en voor als knipperlicht.. ga eens kijken of ik echt canbus leds tegen kom die niet super prijzig zijn.. En anders laat ik het zo gewoon..

Page 1 of 2 12 LastLast