www.carclean.nl
Results 1 to 6 of 6

Thread: CanBus compatibele navigatie van Clarion (off. VW accessoire)

CanBus compatibele navigatie van Clarion (off. VW accessoire)

Clarion NX403EV pasklaar navigatie-systeem met bluetooth cd usb dvd. Deze pasklare Clarion NX403EV werkt standaard samen met uw stuurwielbediening geeft ook uw pdc en climatronic weer op het scherm. Kaartmateriaal is zeer recent (van 2018 Q1) en tot en met einde van het jaar loopt een abonnement voor (gratis) updates. Het cd- en versterkergedeelte is erg muzikaal, geeft mooi geluid en vervormt niet bij hoge volumes. Verder zit er de wereld aan instellingsmogelijkheden bij. Complete kabelboom aanwezig, evenals fantoom voeding voor antenne, microfoon en (nieuwe) GPS-antenne. Uiteraard zit de handleiding met bijbehorende CD-rom er ook bij. De vraagprijs voor dit moois is slechts € 225,-, maar een serieus bod neem ik ook in serieuze overweging.

Af te halen in Flevoland, maar ben ook genegen een (klein) stukje tegemoet te rijden. Dat van die eigen foto's vind ik een beetje overdreven, maar ik heb er twee toegevoegd. Uitleg op dit punt stel ik op prijs (b.v. hoe te controleren of de ge-uploade foto echt van de advertentiezetter is?)

De tekst op de Volkswagen accessoire shop was:

“Het audio/navigatie/handsfree systeem met Europa kaart en 7 inch touch screen. Via het royale touch screen van dit fraai in het dashboard ge´ntegreerde audio/navigatiesysteem kiest u eenvoudig uw navigatiebestemming, een muziektrack van een cd of SD kaart of een telefoonfunctie. Muziek wordt afgespeeld met 4x45W vermogen. Via de Bluetooth module of USB koppelt u gemakkelijk uw telefoon aan het systeem. Tevens is het mogelijk om via het systeem een DVD af te spelen en om een achteruitrijcamera aan te sluiten. Voor het updaten van de navigatie software kan gebruik gemaakt worden van deze link: https://clarion.naviextras.com/shop/portal Voor bepaalde modellen kan het nodig zijn om een extra antennekabel te monteren. Dit kan extra kosten met zich meebrengen. Vraag uw dealer voor meer informatie.”

Last edited by Jewepe; 15-06-2018 at 23:13.

Gelieve nog aan te vullen met:
    Waar af te halen en een foto toevoegen van je eigen product.
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Geinteresseerd!
    Waar is deze eventueel af te halen en wat versta je onder een serieus bod?
    Seat Leon FR 2.0 TFSI

Beste Pieter94,

Mooi dat je ge´nteresseerd bent. Dat komt goed uit, want ik wil het apparaat verkopen :-). Het is af te halen in Flevoland met zoals gezegd een (klein) stukje tegemoet rijden. En een serieus bod? Dat is aan jou om te laten zien hoe ge´nteresseerd bent. De hoogte van je bod is dan maatgevend voor je (serieuze) interesse.

PS. Zie nu dat je in de regio Hengelo woont. Wil eventueel wel in Zwolle afspreken. Moet ik toch regelmatig zijn.

Gelieve onderhandeling via priveberichten af te handelen.
    2014: SEAT Leon 2.0 TDI FR DSG 170 PK -> 207 PK - 426 Nm VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

OkÚ, thnx, zal Pm sturen!
    Seat Leon FR 2.0 TFSI