www.lowering.nl
Results 1 to 10 of 10

Thread: [Leon 5F] 5F0 2017 navigatie gezocht

[Leon 5F] 5F0 2017 navigatie gezocht

Is er iemand die mij kan helpen aan de Navi System - 5F0 versie 2017?

Ik ben op zoek naar de 2017 navigatie voor de Seat Leon 5F [Navi System - 5F0]. Ik heb een Seat Leon 5F uit 2014 en kan helaas de gratis update die Seat via navigation.com aanbiedt niet meer installeren. Ik heb contact gehad met de Seat dealer en helaas hebben zij geen back-up van de vorige versie vandaar dat ik het hier proberen.

Is er iemand die mij kan helpen aan de Navi System - 5F0 versie 2017?

Bedankt voor je reactie!

Die update van Navigation.com is niet gratis. (het downloaden kost niks, maar je moet wel betalen om de updates ook te kunnen gebruiken.) Die kun je alleen installeren als je Mapcare hebt. Je kunt dan 3 jaar lang updates downloaden en in je navigatie systeem gebruiken.
    Als dat niet meer lukt dan zijn waarschijnlijk de 3 jaar voorbij en moet je een nieuwe SD kaart kopen bij de dealer.

Hoe zit dat eigenlijk precies. Heb je 3 jaar lang het recht op updates en na 3 jaar kun je niet meer gratis updaten. Of heb je recht op de updates van 3 jaar na aanschaf, zodat je bijvoorbeeld ook in jaar 4 nog de laatste update van het derde jaar kunt installeren?
    Nu: Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG (Nevada) & Ford Fiesta 1.6 TI-VCT Sport
    Gehad (aan SEAT's dan): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Ik kreeg mijn vorige Leon ergens begin mei 2014, en de update die in juni 2017 beschikbaar kwam kon ik niet meer installeren.

Quote Originally Posted by Tonka View Post
    Die update van Navigation.com is niet gratis. (het downloaden kost niks, maar je moet wel betalen om de updates ook te kunnen gebruiken.) Die kun je alleen installeren als je Mapcare hebt. Je kunt dan 3 jaar lang updates downloaden en in je navigatie systeem gebruiken.
    Als dat niet meer lukt dan zijn waarschijnlijk de 3 jaar voorbij en moet je een nieuwe SD kaart kopen bij de dealer.
    Klopt. Ik heb contact gehad met seat dealer, hij gaf san dat ik mapcare heb en dus 3 jaar recht op updates. Nu updaten ze normaal in juni/juli alleen dit jaar is de update april al uitgrkomen zegt hij. Dit is de eerste update die ik niet kan downloaden. Dealer gaf aan om op zoek te gaan naar de vorige versie. Zij overschrijven alle oude versies en kunnen mij dus niet helpen. Maar als er iemand op het forum wel een backup heeft kan ik deze gebruiken om alsnog mijn 14/15 navi te updsten naar 16/17 of 17/18.

Klopt, mijne komt uit okt 2014 en kan updaren tot versie 2018, maar wat ik zei die is nu vervroegt uitgekomen dus heb 1 oudere versie nodig.

Zie hier...

Oude link werkt nog.

Quote Originally Posted by peter85 View Post
    Zie hier...

Oude link werkt nog.
    Top, deze heb ik gemist. Ga gelijk kijken of hij nog werkt. bedankt!

Quote Originally Posted by Martino-x View Post
    Top, deze heb ik gemist. Ga gelijk kijken of hij nog werkt. bedankt!
    Heb jij de originele SD kaart van Seat? Weet je ook of het werkt met een niet originele?

Quote Originally Posted by Agepagelage View Post
    Heb jij de originele SD kaart van Seat? Weet je ook of het werkt met een niet originele?
    Ik heb de originele, maar volgens mij maakt het niet uit welke SD kaart je neemt.

De oude link bevat helaas ook de nieuwe update. De zip file is wel P64 genoemd, maar wanneer je hem wilt uitpakken is het det P72 (versie ECE 2018 )

Iemand die de officiŽle versie van de P60 heeft? Als je hem nu in gebruik maakt dan is een copy van de kaart ook meer dan welkom!

bedankt!
    Last edited by Martino-x; 20-06-2018 at 18:35.