www.jdengineering.nl
Results 1 to 8 of 8

Thread: [Overige] RSN510 Look Autoradio systeem in Nederlandse taal instellen

Question [Overige] RSN510 Look Autoradio systeem in Nederlandse taal instellen

Goedendag,

Ik ben nieuw hier heb vorige week een autoradio gekocht via (marktplaats) Maar systeem is Engels niet dat dat erg is maar vroeg mij af heeft iemand een programma of iets om alsnog de Nederlandse taal in te stellen.
    Ik heb al heel google en youtube afgezocht maar geen resultaat. Iemand adviseerde mij nog carcare woensel die dat misschien kon doen maar die vertelde we doen niks aan chineze modellen.

Maar is er iemand onder jullie die daar wel iets op weet? Navigatie taal heb ik wel in het nederlands gekregen maar die moet geupdate worden.
    Nu alleen het systeem nog in het nederlands krijgen kan zelfs niet in factory reset komen omdat ik daar geen code van heb gekregen.

Misschien staat deze topic onder een verkeerde plaats mijn excusses daar voor.

groeten Hessel

Last edited by RoadRunnerRik; 21-06-2018 at 11:25. Reason: Even verplaatst naar het juiste gedeelte.

Er zijn tientallen replica’s op de markt. Merk, type, besturingsysteem van het apparaat noemen is wel handig.
    Nu: Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG (Nevada) & Ford Fiesta 1.6 TI-VCT Sport
    Gehad (aan SEAT's dan): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Goedendag Menaz,

zal even een foto maken van de sticker op de Radio,

Nu: Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG (Nevada) & Ford Fiesta 1.6 TI-VCT Sport
    Gehad (aan SEAT's dan): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Quote Originally Posted by Menaz View Post

Kunt u hier wat mee Menaz?

Dit kon ik uit het syteem halen. Ik kan alleen maar Engels Fins Russisch en andere talen instellen behalve Nederlands die staat er niet tussen en ik heb geen Factory code om hem te resetten.
    Bootmenu code wist ik wel die kon ik via youtube achterhalen. Maar de factory code niet.

Groeten Hessel

Zou iemand mij kunnen helpen? met een bestand dat het systeem in het Nederlands kan?

Niet iedereen zit elke dag op het forum. Het topic kicken binnen 6u is een beetje overdreven. Als je over c.a. 7 dagen nog geen reactie hebt mag je hem weer eens onder de aandacht brengen.

Om inhoudelijk op je vraag in te gaan; ik schat de kans zeer klein dat je hem volledig naar NL kan zetten. Gezien het feit dat het een chineesje is en die alleen de meest gebruikte talen bevatten. En laat 9/10x Nederlands er niet tussen zitten
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Je zou hoogstens de fabrikant kunnen benaderen of er een versie (zal Android zijn) met NL taal pakket beschikbaar is.
    Being a Petrolhead never gets boring....