www.seat.nl
Page 16 of 18 FirstFirst ... 61415161718 LastLast
Results 151 to 160 of 172

Thread: SEAT Trackday

Quote Originally Posted by mart20vt View Post
    Mooie tijd man lekker gereden!!!

Ben benieuwd naar die Hawk blokken hoe bevallen die ook op de openbare weg hebben ze koud ook een goede bite?
    Hee martijn
    Ja een stuk sneller gereden dan vorig jaar.
    Hawk blokken zijn koud wel ok. Niet beter of scherper dan de stadaard blokken.

Daarvoor waren de 1p remmen toch beter!

Wel waren ze warm echt top!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    Audi A6 "Slagschip"+ Mii 2017 Sport Intense [Ex. Leon Cupra 400+ Ex. Seat Leon Cupra 2010 en 2x Seat Ibiza 6L 1.4 16V]

Gaan er nog meer aanstaande dinsdag naar Zandvoort voor een trackday?

Behalve dan Erminio en mijzelf?

Ik niet.

Vertrek morgen naar Oschersleben om daar 3 dagen les te geven bij Racing School Europe op de BMW S1000RR

Beter laat dan nooit, maar hierbij alsnog wat beelden van een paar rondjes op Zandvoort, met Gummen.org:

Mooie ronden en lekker rustig ! Wil het ook wel eens proberen daar, maar niet met allemaal Max' wannabees om mij heen...Dit ziet er echter zeer goed uit, netjes aangeven dat ze je hebben gezien etc. Is het vaker zo rustig ?
    Seat Leon Cupra 280 DSG (JD + DSG stage 1, 373PK/500NM)

Gaat er verder nog iemand nog rijden op Zandvoort, mijn planning is 27 februari of 3 maart de ochtendsessie via Driving-Fun.

Quote Originally Posted by VAGfan View Post
    Mooie ronden en lekker rustig ! Wil het ook wel eens proberen daar, maar niet met allemaal Max' wannabees om mij heen...Dit ziet er echter zeer goed uit, netjes aangeven dat ze je hebben gezien etc. Is het vaker zo rustig ?
    Heb je bericht helemaal gemist... Sorry...
    Het is daar altijd rustig. Met gummen.org wordt alleen met leden van het forum en bekenden gereden. Het zijn allemaal liefhebbers die hun trots heel willen houden.
    Er is een limiet van 40 deelnemers die tijdens open pitlane nooit allemaal gelijktijdig op de baan zitten.

Ben in oktober nog een keer geweest:

Quote Originally Posted by Trex View Post
    Gaat er verder nog iemand nog rijden op Zandvoort, mijn planning is 27 februari of 3 maart de ochtendsessie via Driving-Fun.
    Afhankelijk van het weer overweeg ik om zaterdag 8 februari met vrijrijden.nl een paar sessies op Zandvoort te gaan rijden.
    Daar betaal je *40 per sessie. *300 voor een ochtend bij Driving-Fun vind ik een beetje teveel van het goede...

Ik dacht dat dat circuit vol in de verbouwing was?
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Administrator erwin1988's Avatar
    Ik wilde het niet zeggen volgens mij verwachten ze pas eind februari asfalt neer te leggen

Maar misschien is het een offroad editie.
    New: Renault Twingo ''13 1.2 16V 75PK Old:Candy White Seat Leon FR 2.0 TSI "11, JD Stage 2 304,5Pk 420Nm

Page 16 of 18 FirstFirst ... 61415161718 LastLast