www.vagtechniek.nl
Page 7 of 7 FirstFirst ... 567
Results 61 to 69 of 69

Thread: SEAT Trackday

Klopt inderdaad, voor €10 heb je de hele avond een eigen helm van DF; dat is dus geen reden om het niet te doen!

Gaat iemand hier morgenavond naar zandvoort?
    Candy White Golf MKV GTI Edition 30

Quote Originally Posted by Adrian View Post
    Gaat iemand hier morgenavond naar zandvoort?
    Zat eerst wel in de planning maar ik moet helaas wat langer doorwerken vandaag
    SEAT LEON 1.8T :: MY 20VT VIDEO :: COBRA :: BIG FMIC :: 18'' OZ ULTRA :: AP :: BREMBO BBK :: K04-064 TIJ-POWERED :: FORGE DV007 :: DAILY :: SAXO VTS

Jammer, was wel druk!

Jammer, was wel druk!

Haha dik! Nog een beetje tijden kunnen neerzetten dan?
    SEAT LEON 1.8T :: MY 20VT VIDEO :: COBRA :: BIG FMIC :: 18'' OZ ULTRA :: AP :: BREMBO BBK :: K04-064 TIJ-POWERED :: FORGE DV007 :: DAILY :: SAXO VTS

Quote Originally Posted by frenkieshenkie View Post
    Haha dik! Nog een beetje tijden kunnen neerzetten dan?
    Helaas na 6 rondjes m'n boostslang geklapt Weinig dus.. Beste gemeten tijd was 2:18.. Hij liep ook aan in de bochten dus was absoluut niet optimaal..

Helaas na 6 rondjes m'n boostslang geklapt Weinig dus.. Beste gemeten tijd was 2:18.. Hij liep ook aan in de bochten dus was absoluut niet optimaal..
    Ah oké balen! Kan zeker beter idd maar is ook logisch dan Weet je iig weer wat je moet doen!

hier een beetje stil! gaat het nog door?
    ik ga even kijken of het nog lukt om voor die tijd de remmen te vervangen. aangezien de blokken tegen de indicatie aan zitten. schijven zijn nog 27mm dus eigenlijk moet het hele setje voor even vervangen worden!
    niet veilig genoeg om het circuit mee op te gaan denk ik!
    als het niet lukt kan ik altijd nog even komen kijken
    [Leon Cupra 400+ + Mii 2017 Sport Intense] [Ex. Seat Leon Cupra 2010 en 2x Seat Ibiza 6L 1.4 16V]

Quote Originally Posted by Prichy View Post
    hier een beetje stil! gaat het nog door?
    ik ga even kijken of het nog lukt om voor die tijd de remmen te vervangen. aangezien de blokken tegen de indicatie aan zitten. schijven zijn nog 27mm dus eigenlijk moet het hele setje voor even vervangen worden!
    niet veilig genoeg om het circuit mee op te gaan denk ik!
    als het niet lukt kan ik altijd nog even komen kijken
    Volgende keer dat wij gaan is 14 september op CPZ via driverdays

Voor een seat trackday is te weinig animo
    Leon 5F 1.6TDI / Leon 1P Trackday Cupra

Page 7 of 7 FirstFirst ... 567