www.carclean.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: [SEAT] [Ibiza 6L] 2006 chill-out CV en AB

Haha, nou, hopen dan maar. de MhZ zijn iig hetzelfde als de huidige.

Bedankt voor de moeite. Ik laat weten wat eruit komt!

Nou, een kleine update.
    De sleutel van AlieExpress was binnen. Ik naar de sleutelmaker om de transponder in te leren en te laten slijpen. Wat blijkt, er zit geen ID48 transponder in, maar een T48.
    Die had de sleutelmaker nog wel liggen, maar kostte toch wel rond de 30 euro. Jammer, maar helaas. Totaal 50 euro betaald voor het slijpen, inleren en proberen. Het ging niet allemaal soepel.

In de avond de sleutel proberen in te leren, maar ik merkte dat de microswitch niet helemaal goed werkte. Soms ging het lampje in de deur branden en soms niet. Soms deed de auto ook niet alle deuren op slot als ik hem mechanisch sloot met cv.
    Even wat zitten porren met de switch in de scharnier van de deur en ineens werkt het consequent. Ik probeer nogmaals in te leren en ineens op een magische wijze begint het lampje op het dashboard te knipperen en werkt de AB ineens.

Ik ben natuurlijk erg blij, maar snap er niks van en weet nu ook niet zeker door welke wijze van inleren de sleutel is gescynchroniseerd(??). Door het contact en 3x drukken of via de deur. Ik heb geen idee meer.
    Last edited by Mdejonge94; 08-07-2018 at 09:54.

Haha geluksvogel. Echter 30 euro voor de transponder is wel veel. Via Ali 1 a 2 euro.
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Ik heb de t48 online niet kunnen vinden op enkele Britse websites na. Daar kosten ze ook om en nabij de 20 pond.

Page 2 of 2 FirstFirst 12