www.vagtechniek.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Sinds start etc resetten

Ik denk dat ze de Nederlandse term in het menu een keer hebben veranderd. Gebeurt wel vaker volgens mij. Mijn Leon is van medio 2014.
    SEAT Leon SC Cupra 280 (km/h) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Member
    Quote Originally Posted by DriverSeat View Post
    Ik denk dat ze de Nederlandse term in het menu een keer hebben veranderd. [...]
    Is prima, maar het is blijkbaar te veel moeite om het instructieboekje aan te passen. Trouwens, daar staat wel een uitleg in over de 3 geheugens maar geen letter over dit resetten. Zelfs over de Setup toets in het menu "Wagen" (dat in het boekje nog steeds Menu Car heet, hoewel de afbeelding van het menuscherm wel degelijk "Wagen" vertoont) heb ik nog niets kunnen ontdekken. Zelfs in de alfabetische trefwoordenlijst komt het begrip Setup helemaal niet voor.

Vind ik eigenlijk behoorlijk onzorgvuldig, zeker bij een tamelijk gecompliceerd apparaat als dit. De uitleg bij mijn tamelijk simpele Swing radio in de voorafgaande Skoda Fabia was een heel stuk beter verzorgd moet ik zeggen: elk knopje en elke functie werd benoemd. En zo hoort het ook...
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Vriend van SEAT-Online! vdmeddy's Avatar
    Quote Originally Posted by Canon-Eye View Post
    Bijna goed: via Setup vond ik geen "Multifunctie indicatie", dus ik wou het alweer opgeven. Maar daar stond wel het menupunt "instrumentenpaneel" hetgeen mijn interesse wekte. En inderdaad: daar helemaal naar beneden scrollen leverde de gezochte twee mogelijkheden op om "Sinds start" en "Lange tijd" terug te zetten.

Dank dus - probleem solved.
    Deze oplossing werkt ook bij mijn Ibiza 6P
    Seat Ibiza 1.4 ACT TSI 150 pk FR Connect 2017 Technic Grey en een Corsa easytronic 2001

Page 2 of 2 FirstFirst 12