www.vagtechniek.nl
Results 1 to 5 of 5

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Gemeentenamen ipv plaatsnamen op kaart

[SEAT] [Leon 5F] Gemeentenamen ipv plaatsnamen op kaart

De topictitel zegt het al: ik zie op de kaart allemaal gemeentenamen ipv plaatsnamen. Rijd ik dus bijvoorbeeld in Twente over de A1, dan zie ik op de plaats van Goor 'Hof van Twente' staan.

Is dit een instelling die ik over het hoofd zie, of is de kaart gewoon brak?

Member
    Kun je wel een adres in bv. Goor invoeren als reisdoel?

Overigens gebruik ik de inbouwnavi alleen als overzichtskaart waarop mijn vrouw kan zien waar we ongeveer uithangen. Er zit de laatste update op van jl. mei of zo, maar toch heeft het ding bv. geen flauw benul van de 60km zones die hier al jaren in de buurt liggen. Hij geeft bijna overal 50km aan. Verkeerstekenherkenning heeft daarop geen merkbare invloed. Prul dus.

Voor betrouwbare navigatie gebruik ik m'n trouwe tomtommetje. Die wordt tenminste elke 3 maanden cht geactuliseerd...
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Geldt ook voor mij hoor, ik gebruik altijd Google Maps voor het navigeren zelf. Vind de kaart wel handig erbij voor het overzicht. 't Is ook daarom verder ook geen showstopper, maar vind het gewoon suf dat het niet klopt. Ik kan toch ook niet de enige zijn die dit heeft..?

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Troost je, is nooit beter of anders geweest bij de 5F

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
    Being a Petrolhead never gets boring....

Member
    Quote Originally Posted by Snah View Post
    Troost je, is nooit beter of anders geweest bij de 5F
    Da's dan weer een bevestiging voor mijn aversie tegen inbouwsystemen: stervensduur, updates komen er nauwelijks en voor de oudere systemen k nog eens stervensduur alsmede bij voorbaat al achterhaald, en ze zitten vaak op de verkeerde plek, namelijk te laag, waardoor ik veel te ver van mjin "verkeerskijklijn" moet afwijken om erop te kijken.

Nou valt dat laatste bij Seat nog een btje mee, omdat de Seat-ergonomen jren eerder doorhadden dan die van Skoda dat de midden-ventilatieroosters ook naast het beeldscherm kunnen in plaats van erboven. Die ontdekking werd bij Skoda pas toegepast bij de Kodiaq en de Karoq... Is al een verbetering, maar voor mij is de ideale plek voor een niet al te groot TT-schermpje (5") toch bovenop het dashboard, links tussen de A-stijl en de klokkenbult.
    Nog net geen HUD, maar next best solution wat mij betreft.
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017