www.lowering.nl
Results 1 to 7 of 7

Thread: [SEAT] [Ibiza 6J] Koelventilator blijft op hoge toeren draaien.

Koelventilator blijft op hoge toeren draaien.

Beste forum leden,

Sinds vandaag blijft de koelventilator in hoge stand draaien en gaat ook niet meer uit. Als ik de motor en contact uitzet gaat de koelventilator binnen 30 seconden volgas draaien, zet ik het contact aan dan stopt de koelventilator met draaien.

Het gaat om een seat ibiza 1.2 tdi ecomotive uit 2012.

Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag, ik heb de zwarte accu pol maar losgetrokken anders is de accu leeg.

Ik zit op dit moment ook in zuid Frankrijk en ik spreek alleen Frans via Google vertalen.

Alvast bedankt.

Mvg,
    Lesly
    Last edited by Lesly; 20-07-2018 at 13:59.

Of de temperatuur sensor geeft verkeerde waardes of je fan is kapot (aansturing) denk dat je het makkelijkste de zekering voor de ventilator los kan trekken. Moet je alleen a. Weten welke het is. B. Je koelvloeistof temperatuur in de gaten houden tijdens het rijden (om dat je fan niet meer koelt).

P.s. heb je het al eens geprobeerd om de airco uit te zetten?
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Quote Originally Posted by RoadRunnerRik View Post
    Of de temperatuur sensor geeft verkeerde waardes of je fan is kapot (aansturing) denk dat je het makkelijkste de zekering voor de ventilator los kan trekken. Moet je alleen a. Weten welke het is. B. Je koelvloeistof temperatuur in de gaten houden tijdens het rijden (om dat je fan niet meer koelt).

P.s. heb je het al eens geprobeerd om de airco uit te zetten?
    Ja heb ik idd geprobeerd, ik heb ook de accu pol weer terug geplaatst en binnen 10 seconden begon de koelventilator volgas te draaien.

Ik probeer trouwens ook om zn titel tag te plaatsen maar snap niet echt hoe dat werkt.

Quote Originally Posted by Lesly View Post
    Ik probeer trouwens ook om zn titel tag te plaatsen maar snap niet echt hoe dat werkt.
    Als een topic eenmaal aangemaakt is kunnen alleen wij (admins en mods) de titel van het topic aanpassen. Echter gaat dit achter de pc wat makkelijker dan via een telefoonschermpje

Ok duidelijk en bedankt voor de info, heb nog wel een vraagje van wat eventueel de kosten zijn?

Kosten van een nieuwe schuurmachine?