www.carclean.nl
Results 1 to 4 of 4

Thread: [SEAT] [Cordoba 6L] Koppeling maakt geluid met warm weer

[SEAT] [Cordoba 6L] Koppeling maakt geluid met warm weer

Mijn koppeling maakt soort piep geluid met de warmte van de laatste dagen. Hij doet het vooral als ik met warm weer een stukje heb gereden. Schakelen gaat verder goed. Ik dacht zelf aan een uitgedroogde koppelingskabel maar onder de motorkap kon ik geen kabel vinden maar een slang van rubber en een ander stukje slang van metaal met een bochtje erin.

Moet ik me hier zorgen over maken? Gaat om een cordiba 1.4 uit 2005.

Wanneer treed het piep geluid op? bij intrappen? Zo ja dan zou ik even de kabels bekijken en de bewegende delen op de bak en desnoods invetten om te kijken of dit het oplosst
    Ook voor alle verlagingen bent U welkom in BredaIn het bezit van VCDS HEX-Net (ross-tech) VCP en VDS Pro Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Heb bij zowel bij de koppelingspedaal als onder de motorkap geen kabel kunnen vinden maar een soort pompje wat door het pedaaltje ingedrukt wordt en een onder de motorkap loopt t over in een slang.

Hij doet t bij t intrappen en loslaten. Alleen bij warm weer en als ik al eventjes gereden heb.

Dan vermoed ik dat het je hevel in de bak zelf zit of is het het je pendaal zelf?
    Ook voor alle verlagingen bent U welkom in BredaIn het bezit van VCDS HEX-Net (ross-tech) VCP en VDS Pro Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709