www.jdengineering.nl
Results 1 to 2 of 2

Thread: [SEAT] [Ibiza 6L] 1.8 20vt kabel power lock

[SEAT] [Ibiza 6L] 1.8 20vt kabel power lock

Goedenmiddag,
    Ik heb 2 problemen en zal deze hier neerleggen met de hoop dat jullie mij kunnen helpen.

1.
    Probeerde gister ochtend mijn auto open te maken maar deed het niet. Afstandsbediening knipperde wel maar je hoorde geen klik en ook de knipperlichten van de auto gingen niet knipperen. Mijn auto is geshaved dus kon ook geen gebruik maken van een slotcontact en heb dus de anwb moeten bellen. Die heeft mijn deur open gemaakt en meteen mijn zekeringen na gekeken. Hier is niks mee aan de hand. Ik heb een touwtje aan mijn achterklep dus kan hem daarmee open maken nu tijdelijk.
    Wie weet wat er hier aan de hand is?

2.
    Vandaag maar verder wezen onderzoeken en ben gaan kijken naar de powerlock doos achter de teller. Ik heb eerst de auto verzet naar voor mijn deur. Heb de powerlock los gemaakt van de kabels om eens te kijken of die wel goed vastzaten etc. Daarna wou ik de auto verzetten en toen ging de auto aan en meteen weer uit (lijkt mij de startonderbreker). Ik weer de powerlock losgehaalt en gekeken naar de kabels. Nu blijkt 1 kabel los te zitten.

De rechter aller rechter kabeltje.
    Mijn vraag is dan ook of iemand weet waar deze kabel aan hoort.

Hoop dat jullie een oplossing voor allebij mijn problemen hebben.

Als je je teller los maakt dan treed je startblokkering in werking. Je teller is een onderdeel daarvan. Daarom start ie dan niet meer.

Rechtse kabel? Die met dat rode klemmetjes? Die lijken ze al eens vervangen te hebben voor een andere aangezien deze al een andere kleur heeft. Misschien dat iemand in een schema kan zien waar deze naartoe loopt
    Ook voor alle verlagingen bent U welkom in BredaIn het bezit van VCDS HEX-Net (ross-tech) VCP en VDS Pro Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709