www.lowering.nl
Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 41 to 48 of 48

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] Navigatie update VW werkt en is nieuwer!

Volledig uit mijn hoofd: reisdoel “ingedrukt” houden tot er een menuutje verschijnt, waarbij wissen een van de opties is.
    "Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confusius-

Quote Originally Posted by MarcoO2 View Post
    Volledig uit mijn hoofd: reisdoel “ingedrukt” houden tot er een menuutje verschijnt, waarbij wissen een van de opties is.
    Dat gaat wel met "reisdoelen" (staat ook in het boekje Manual Media System Plus Navi, pagina 52), maar lukt mij niet met "laatste reisdoelen":

Heb je nog een andere truc misschien?
    Last edited by Say Ad; 26-10-2018 at 11:39.
    Seat Ibiza 115 pk / DSG FR Business Intense, kleur: Magnetic Tech, DAB+, Full Led, 18" Performance velgen, Panoramadak, Red Pack + alle Upgrades

Quote Originally Posted by WaXstar View Post
    Ergens geweest wat de vrouw niet mag weten?
    Was 't maar zo
    Seat Ibiza 115 pk / DSG FR Business Intense, kleur: Magnetic Tech, DAB+, Full Led, 18" Performance velgen, Panoramadak, Red Pack + alle Upgrades

Member
    @Say Ad: op pag. 52 staat alleen beschreven hoe je opgeslagen routes kunt wissen.

Opgeslagen reisdoelen gaat ongeveer zoals @MarcoO2 hierboven aangaf: niet het reisdoel zelf, maar het blokje rechts ernaast ingedrukt houden totdat links onderaan "Bewerken" verschijnt, daarop drukken en daarna pas kun je het reisdoel wissen (met nog een keer bevestigen).

Maar die lange lijst met Laatste Reisdoelen krijg ik helaas nog niet weg. Ik hou me aanbevolen...
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Quote Originally Posted by Canon-Eye View Post
    @Say Ad: op pag. 52 staat alleen beschreven hoe je opgeslagen routes kunt wissen.

Opgeslagen reisdoelen gaat ongeveer zoals @MarcoO2 hierboven aangaf: niet het reisdoel zelf, maar het blokje rechts ernaast ingedrukt houden totdat links onderaan "Bewerken" verschijnt, daarop drukken en daarna pas kun je het reisdoel wissen (met nog een keer bevestigen).

Maar die lange lijst met Laatste Reisdoelen krijg ik helaas nog niet weg. Ik hou me aanbevolen...
    Laatste reisdoelen wissen

Kies op het overzichtsscherm voor Navigatie.
    Vervolgens: Setup, Geheugenbeheren, Gebruikersgegevens wissen, Laatste reisdoelen, (linksboven) Wissen en dan nog een keer Wissen.

Wil je alle reisdoelen (dus reisdoelen + laatste reisdoelen) wissen, kies dan voor Reisdoelgeheugen i.p.v. Laatste reisdoelen.

Member
    Dank, dit werkt!

Vraag me alleen nog af of dit ergens in een van de instructieboekjes is beschreven en zo ja, wáár dan...
    In elk geval niet onder een voor de hand liggend trefwoord, voor zover ik tot nu toe heb kunnen achterhalen.

Ik vind trouwens het manual van de auto sowieso buitengewoon onoverzichtelijk ingedeeld, met veel te veel heen en weer verwijzingen. Dat kan een stuk cleverder, weet ik nog uit mijn VW- en Skodajaren.

Ik ga nu maar een lijstje met dit soort af en toe voorkomende procedures maken en in de auto leggen, dat gaat me een heleboel "hoezatdatookalweer"-momenten besparen.
    Last edited by Canon-Eye; 28-10-2018 at 13:18.
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Quote Originally Posted by Canon-Eye View Post
    Dank, dit werkt!

Vraag me alleen nog af of dit ergens in een van de instructieboekjes is beschreven en zo ja, wáár dan...
    In elk geval niet onder een voor de hand liggend trefwoord, voor zover ik tot nu toe heb kunnen achterhalen.

Ik vind trouwens het manual van de auto sowieso buitengewoon onoverzichtelijk ingedeeld, met veel te veel heen en weer verwijzingen. Dat kan een stuk cleverder, weet ik nog uit mijn VW- en Skodajaren.

Ik ga nu maar een lijstje met dit soort af en toe voorkomende procedures maken en in de auto leggen, dat gaat me een heleboel "hoezatdatookalweer"-momenten besparen.
    Even googelen op Manual Media System Plus Navi

Member Globetrotter's Avatar
    Ook geďnstalleerd, met dank aan de FB-link van Odelot
    Het blijft overigens verbazingwekkend hoeveel dingen nog niet zijn aangepast en ik mij afvraag wat "up-to-date" betekent bij VW.
    Afgelopen week liep ik tegen drie situaties die het laatste jaar zijn gewijzigd (in Nunspeet, Lommel B, rond Zaltbommel en de Ring van Turnhout) waar de update nog doodleuk de oude situatie aangeeft.
    Last edited by Globetrotter; 03-11-2018 at 13:37.
    SEAT IBIZA 2018 FR Business Intense DAB+, Midnight Black, FullLED, instaplijsten, sportpedalen, 18" Diamond Cut, Div. VAG-COM mods, Chiptuned van 95>115pk

Page 5 of 5 FirstFirst ... 345