www.lowering.nl
Results 1 to 8 of 8

Thread: [SEAT] [Leon 5F] 2.0 TDI 150pk Chiptunen

[SEAT] [Leon 5F] 2.0 TDI 150pk Chiptunen

Ik wil graag mijn Seat Leon 5F 2.0 TDI 150pk laten chiptunen. Nu wil ik jullie vragen wat jullie ervaring is met Vagtechniek?

Ik heb wel een aantal bedrijven gevonden via Marktplaats die chiptuning aanbieden voor Ä295 euro maar dit vertrouw ik niet helemaal. Over ATM lees ik geen goede reviews over en JD vind ik wat aan de dure kant.

Iemand die zijn 2.0 TDI 150pk heeft getuned? Wat is jullie ervaring?

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Zowel bij Jd als bij VagTechniek ben je aan het goede adres en beide hebben de meeste voorkeur en zijn betrouwbaar.
    Beiden geven korting aan SO leden.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
    Being a Petrolhead never gets boring....

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Jep, Vagtechniek is ook een aanrader. Mn vader is daar al 3x geweest met verschillende wagens uit de VAG stal

Vriend van SEAT-Online! TDI vlammer's Avatar
    Hmm , bij Vagtechniek krijg je volgens mij geen korting als je SO lid bent .
    Je krijgt wel korting als je reeds meerdere autoís heb laten chippen bij hun ( maar weer niet op maattuning ) .
    Vagtechniek is wel een aanrader trouwens
    Rogerís SEAT LEON FR ST Midnight Black + Dianaís OPEL ADAM 1.0T OPC-line Dynamic Grey

Mijn Passat is bij VAGtechniek in onderhoud en ik heb 'm daar laten tunen. Helemaal tevreden. De Passat is de derde auto van mij die daar in onderhoud is, dus ik kom er al een tijdje. Kan ze alleen maar aanbevelen. Ik heb overigens 20% korting op het tunen (stage 1) gekregen omdat ik ook een longlife beurt tegelijk liet doen. Aanbieding geldt nog steeds volgens mij.

Quote Originally Posted by Jewepe View Post
    Mijn Passat is bij VAGtechniek in onderhoud en ik heb 'm daar laten tunen. Helemaal tevreden. De Passat is de derde auto van mij die daar in onderhoud is, dus ik kom er al een tijdje. Kan ze alleen maar aanbevelen. Ik heb overigens 20% korting op het tunen (stage 1) gekregen omdat ik ook een longlife beurt tegelijk liet doen. Aanbieding geldt nog steeds volgens mij.
    Wat houdt een longlife beurt in?

Ik kreeg net een mailtje van ze en je krijgt 20% korting als je met 2 autos tegelijk komt.

Quote Originally Posted by Agepagelage View Post
    Wat houdt een longlife beurt in?
    https://www.vagtechniek.nl/garage/onderhoud/

Iemand die zijn auto bij Vagtechniek wilt gaan chippen? Misschien kunnen we samen gaan, je krijgt als het goed is dan 20% korting.