www.vagtechniek.nl
Results 1 to 7 of 7

Thread: [SEAT] [Leon 1M] Verlichting mfa aansluiten leon 1p stuur

[SEAT] [Leon 1M] Verlichting mfa aansluiten leon 1p stuur

Holla,
    Wil een mfa stuur van een Leon 1p in mijn Leon 1m plaatsen. Stuurwielbediening hoeft niet te werken alleen maar de verlichting vd knopjes. Is ongetwijfeld can bus wat ik in mijn 1m ook heb, tenminste voor de verlichting. Welke 2 kabels in mijn stuur moet ik aan canbus leggen? Ligt een zwart stekkertje in mijn stuur en een gele(airbag).
    Wil dus niet de complete sleepring en modules gaan plaatsen..... Wil alleen weten welke kleuren de kaneltjes hebben voor de verlichting. Mag ook via mail:hansbarten@upcmail.nl
    Bvd, Hanzle.

Ps. Stuur en airbag met kabels heb ik

Als je de sleepring enz monteert moet het werken
    Ook voor alle verlagingen bent U welkom in BredaIn het bezit van VCDS HEX-Net (ross-tech) VCP en VDS Pro Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Heb het werkend. Zoals ik in mijn post al had vermeld ZONDER de sleepring etc te wisselen. In het stuur loopt een grijze, platte, kabel met een rood randje van de linker naar de rechter mfa buttons. Deze laten zitten. De witte, met oogje , en zwarte kabel, met stekkertje, zijn voor de claxon. Verder zit er nog een 4 polig stekkertje in. Aan het bruine kabeltje in dat stekkertje en aan de witte en zwarte vd claxon moet massa/min. Aan het grijs/blauwe kabeltje uit het zwarte stekkertje moet een plus vd verlichting. Gewoon 12volt, geen can bus. De overige 2 kabeltjes in het zwarte stekkertje heb ik dus niet nodig maar wil je de radio bedienig laten werken moet je die 2 aan de remotes van je radio koppelen. Staat vast wel ergens welke 2 dat op je radio zijn. 7Voor mij dus niet relevant.
    Ps. Heb de verlichting kabels in mijn oorspronkelijke 1m gele stekkerblok aan de stuurzijde bijgevoegd en aan de andere zijde vd sleepring 2 kabels toegevoegd uit mijn 12v

Verlichting kabelboom. Ook hrojs/blauw en bruin.
    Vragen? Stuur��maar!
    Fotoos volgen!

Foto's?
    1.8 20VT - BJ 2000 Stage 2 chip -> Veel te doen, weinig tijd X