www.vagtechniek.nl
Results 1 to 9 of 9

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] Achteraf soortgelijk audiosysteem (Beats audio) inbouwen.

[SEAT] [Ibiza 6F] Achteraf soortgelijk audiosysteem (Beats audio) inbouwen.

Is het mogelijk om achteraf een soortgelijk systeem in te bouwen in een Ibiza, als het Beats audio systeem?
    Met andere woorden, ligt er voorbereiding voor de subwoofer en versterker en dergelijke?
    Tevens vraag ik me af of er bijvoorbeeld een Dynaudio systeem uit een Golf zou passen in de Ibiza.

Weet iemand hier meer van?

Ik ben zelf handig dus zou me een hoop geld besparen indien dit mogelijk zou zijn.
    Seat Ibiza (2018) FR Business Intense 1.0 TSI 95pk + Full Led + DAB plus - Pirineos Grey

Die fabrieksspeakers is meestal vooral een boel marketing vermeerderd met BPM. Je kunt je geld beter steken in een goed passende aftermarkeroplossing. En demping.
    Nu: Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG (Nevada) & Opel Astra 1.0 Turbo S/S Innovation
    Gehad (aan SEAT's dan): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

[SEAT] [Ibiza 6F] Achteraf soortgelijk audiosysteem (Beats audio) inbouwen.

Ik heb zelf het hele systeem aangepakt inmiddels. Nieuwe speakers in de voordeuren. Alles gedempt. Versterkers, DSP en Subwoofer in de kofferbak. Zal binnenkort eens een handleiding maken.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ibiza 6F FR Business Intense, 1.5 TSI EVO, Mystery Blue, 18" Performance velgen, Upgrade Exclusive, Upgrade Alcantara, Upgrade Drive, Full LED en DAB+

Ik heb je even een PB gestuurd met wat vragen, maar misschien handig om hier ook wat meer info neer te zetten.
    Seat Ibiza (2018) FR Business Intense 1.0 TSI 95pk + Full Led + DAB plus - Pirineos Grey

Maatje van me heeft zojuist z'n Ibi in ontvangst genomen met het optionele Beats audio systeem. De sub is geinig maar voor de rest vind ik het nou niet echt een denderende toegevoegde waarde.

Zou eerder de standaard speakers in de deur een upgrade geven dan een sub inbouwen.
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Quote Originally Posted by RoadRunnerRik View Post
    Maatje van me heeft zojuist z'n Ibi in ontvangst genomen met het optionele Beats audio systeem. De sub is geinig maar voor de rest vind ik het nou niet echt een denderende toegevoegde waarde.

Zou eerder de standaard speakers in de deur een upgrade geven dan een sub inbouwen.
    Maar wat zou dan een wijze keus zijn qua speakers en eventueel een subwoofer?

Vroeger veel gedaan met audio in mijn auto maar de markt veranderd snel dus misschien iemand andere merken/suggesties?

Quote Originally Posted by RoadRunnerRik View Post

Ik denk alleen, wanneer je een (private) lease auto zou hebben, de Beats dan weer een leukere optie is. Omdat het natuurlijk niet zo gewaardeerd wordt als je zelf gaat sleutelen eraan .
    In bestelling: Seat Ibiza 6F. FR Business Intense 1.0 TSI 115pk DSG + Desire Red + 18" + Full Led + Exclusive + Winter Pack + Beats audio + Upgrade Drive + Virtual Cockpit

Heb het beats audio systeem gehoord in een polo. Maar moet zeggen dat ik positief verrast was hoe het klonk. Als je de speakers in de deur wilt vervangen aftermarket en een subwoofer met versterker in laat bouwen ben je denk ik ook wel meer kwijt dan die 475. Als je het zelf doet kan t wel goedkoper natuurlijk

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Ik ben goed tevreden met de beats. Had in mijn vorige auto 1 en ander in laten bouwen, blam speakers, gladen subwoofer enzo, maar het geluid van de beats is zeker niet slechter. Wel veel goedkoper. Denk dat het voor het geld een goede optie is. Achteraf goed geluid in laten bouwen is vrij prijzig. Of je moet er zelf zin in hebben. Dat scheelt nog wel wat qua inbouwkosten natuurlijk.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro