www.lowering.nl
Results 1 to 6 of 6

Thread: [SEAT] [Ibiza 6K] Hard brom geluid hoger bij snelheden hoger dan 50.

Thumbs up [SEAT] [Ibiza 6K] Hard brom geluid hoger bij snelheden hoger dan 50.

Goedenavond,

Ik ben nieuw op dit forum zou dus even voorstellen ik ben Roberto en heb Seat Ibiza uit het jaartaal 2000.

Me auto maakt sinds 2 weken een hard geluid als ik harder dan 50 rij in de juiste versnelling.
    Het klinkt beetje als gebrom en gezoem hoe harder ik rij hoe harder het geluid word.
    Hieronder heb ik een geluidsopname gemaakt terwijl ik 100 rij op de snelweg.

Ik heb zelf alleen nog de bougies vervangen sinds ik het geluid hoor en dat heeft het helaas niet verholpen.
    Ik hoop dat iemand me anders verder kan helpen.
    Hieronder de video

Bedankt alvast.

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Gezoem is eigenlijk altijd wel een wiellager.

Zoals hierboven gezegd. Krik de auto op draai je wiel met wat snelheid rond en luister in het midden of er een brom is. Kan voor of achter zijn dat is het kenmerk van defect lager. Zo niet word het gokken. Lekke uitlaat enz
    Ook voor alle verlagingen bent U welkom in BredaIn het bezit van VCDS HEX-Net (ross-tech) VCP en VDS Pro Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Quote Originally Posted by nd-photo.nl View Post
    Gezoem is eigenlijk altijd wel een wiellager.
    Goedemorgen bedankt voor de reactie ben niet bekend met auto's maar de wiellager hoor je alleen maar als je rijdt toch?

Quote Originally Posted by Antera View Post
    Zoals hierboven gezegd. Krik de auto op draai je wiel met wat snelheid rond en luister in het midden of er een brom is. Kan voor of achter zijn dat is het kenmerk van defect lager. Zo niet word het gokken. Lekke uitlaat enz
    Goedemorgen,

Bedankt voor het antwoord ik ga het vanmiddag proberen.

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Quote Originally Posted by RRRR View Post
    Goedemorgen bedankt voor de reactie ben niet bekend met auto's maar de wiellager hoor je alleen maar als je rijdt toch?
    Correct!

Voor het idee

Last edited by nd-photo.nl; 15-09-2018 at 12:00.