www.lowering.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: [SEAT] [Ibiza 6K2] EPC en motormanagent lampje + noodloop + stationair niet goed

Bosch is wat mij betreft niks mis mee wordt ook door menig fabrikant voor originele onderdelen gebruikt durf niet van vag te zeggen maar zal me niks verbazen dat die van origine ook wel Bosch onderdelen hebben.

Maar misschien dat anderen hier ook wel ervaringen hebben met andere fabrikanten.

Zou zelf in dit geval niet gaan voor origineel vag, maar vind ik die over het algemeen al vrij duur wat betreft onderdelen.

Voor 173 euro heb je een originele Pierburg bij onze forum sponsor. Pierburg of Bosch beide zijn veel gebruikte merken in de Vag groep.

https://www.onderdelenstore24.nl/sea...?brand%5B%5D=5

Inbouwen, inleren ca 2 uur kom je bij een reguliere garage ongeveer uit op 150,- euro
    Wanneer een droom 4 wielen heeft, heeft hij meestal ook 4 ringen

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Kijk ook even op Autodoc.nl en op je mobiel krijg je meestal nog iets van 2% extra korting via de app

bedankt! ik hoorde volgensmij Pierburg voorbij komen ja. Ik heb het doorgestuurd en ga inderdaad kijken of het goedkoper kan.

Quote Originally Posted by sven1506 View Post
    bedankt! ik hoorde volgensmij Pierburg voorbij komen ja. Ik heb het doorgestuurd en ga inderdaad kijken of het goedkoper kan.
    Nou even een update.. Ik heb de goedkopere er in laten zetten bij een andere garage omdat mijn kennis weigerde het te doen omdat het troep was volgens hem. Ik dacht ik waag het er op. Nou hij had gelijk haha. Ingeleerd etc. en het werkte voor paar 100 km en het gasklephuis begon weer vreemd te doen. Opnieuw ingeleerd en weer na een aantal km raak. Gelukkig kon het onderdeel retour gedaan worden ''wegens malfunctie'' en betaalde ik alleen arbeid. Toch maar naar die kennis gegaan en het blijkt dat hij toch gelijk had haha. Orgineel onderdeel er in. meer dan 500 euro armer maar dan heb je ook wat. Loopt weer als een zonnetje. Ook gelijk remsensor aangepakt aangezien deze medeoorzaak kon zijn wegens het slijten van het gasklephuis. Kortom weer tevreden.

Page 2 of 2 FirstFirst 12