www.carcam.nl
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 44

Thread: [SEAT] [Leon 1M] Tunings advies 20vt richting 300pk

Quote Originally Posted by amc View Post
    Mooie resultaten heeft die behaald. Dat is nou precies mijn doel ook!

Je weet nu wat je nodig hebt..

Succses met de ombouw
    Wanneer een droom 4 wielen heeft, heeft hij meestal ook 4 ringen

Quote Originally Posted by amc View Post
    Je weet nu wat je nodig hebt..

Succses met de ombouw
    Zeker, allemaal bedankt voor de hulp. Momenteel ben ik nog aan het zoeken naar een goede chiptuner, ik zit zelf aan JD te denken.
    Iemand nog tips daarvoor? Ik kom zelf uit nijverdal en het lieftste wel in de buurt.

Weet iemand hoe het zit met mijn huidige tune? Nu draait mijn turbo 1.4 bar. Kan ik wel rijden met mijn nieuwe straks? En hoe zit het met de injectoren? Gwn ter plekke bij de tuner installeren?

Tuner ....JD. voor jou dichtbij en heeft veel al veel ervaring met deze setup.

Injectoren kan je thuis al monteren. De n75 koppel je los. Dan komt de turbodruk niet hoget dan ca 0.4 bar

Hallo allemaal,

Ik loop momenteel tegen een probleem aan. Ik wil een tte280 kopen met korting maar moet daarvoor mijn oude k03s opsturen. Dit is geen probleem. Die mogen ze hebben van mij. Alleen is mijn probleem dat ik niet zonder turbo kan. Weet iemand een leverancier die akkoord zou gaan dat ik de tte koop en later de mijne terug stuur? Ik ben bereid borg te betalen zodat beide partijen zeker zijn dat de turbo gestuurd word. Of wellicht weet iemand een goede deal voor een tte280?

Je zou tijdelijk ook kunnen rijden met een Ali turbo, prijzen liggen rond de 150 euro en kan je daarna weer doorverkopen

Je kunt de volle pond betalen voor een nieuwe en daarna pas je oude turbo terugsturen. Volgens mij doen ze dat wel in goed overleg. Weet niet of je dan hetzelfde bedrag weer terug krijgt, maar dan heb je wel zekerheid.
    Leon Cupra R(mk1) Showroom - JD stage 1 - R32 + whiteline ARB's - Bilstein B12 - 42 Draft inlaat- EBC/Mintex remmen - Milltek 3inch uitlaat

Quote Originally Posted by passiewassie View Post
    Je kunt de volle pond betalen voor een nieuwe en daarna pas je oude turbo terugsturen. Volgens mij doen ze dat wel in goed overleg. Weet niet of je dan hetzelfde bedrag weer terug krijgt, maar dan heb je wel zekerheid.
    Welk bedrijf doet dat? Dan kan ik daar contact mee opnemen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Tij Power....

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Zit megaveel prijsverschil tussen die turbo's!

Bij Tij power is ie 950,00 en ergens anders 1750,00! Hoe kan dit?
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast