www.vagtechniek.nl
Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 53

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Achteruit rij lampen vervangen door led

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Dat ziet er goed uit!
    Maakt de achterkant een stuk strakker.
    Seat Leon 5F ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Member
    Kan dit ook zo eenvoudig bij de verstralers? Welke LED's zouden dit moeten zijn?
    Seat Ateca 1.4 TSI Xcellence - Brilliant silver - Alcantara zwart bekleding - Bicolor 18" velgen - Upgrade professional plus

Bij mijn Ateca FR zijn de ver stralers standaard al voorzien van led ,dus ga er maar van uit , dat je deze zelf ook eenvoudig kunt vervangen door led lampjes ,mocht je er nu "gewoon" halogeen in hebben ....gewoon even uitzoeken welk type lamp er in zit ,en dan even googlen ,en zoeken naar het zelfde type ,maar dan in led ( en let er op dat ze geschikt zijn voor canbus ,anders krijg je een fout melding ,omdat de auto denkt dat er een lampje stuk is ( led verbruikt minder stroom )

Member
    Quote Originally Posted by Sepster View Post
    Bij mijn Ateca FR zijn de ver stralers standaard al voorzien van led ,dus ga er maar van uit , dat je deze zelf ook eenvoudig kunt vervangen door led lampjes ,mocht je er nu "gewoon" halogeen in hebben ....gewoon even uitzoeken welk type lamp er in zit ,en dan even googlen ,en zoeken naar het zelfde type ,maar dan in led ( en let er op dat ze geschikt zijn voor canbus ,anders krijg je een fout melding ,omdat de auto denkt dat er een lampje stuk is ( led verbruikt minder stroom )
    Ik zou er eerder vanuitgaan dat LED, halogeen en Xenon elk hun eigen karakteristieke lampunit nodig hebben (tenzij het tegendeel overtuigend bewezen wordt) en dus de hele koplampunits vervangen door OEM units. Ik ga niet "kruislings" vervangen. Heb wel de standaard halogeenlampen laten vervangen door (Philips) RaceVision halogeenpitten: geschikt voor de bestaande units maar 1,5x zo veel licht.
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Dus jij denkt dat er in een Ateca 2 soorten ver stralers zijn ingebouwd ?...1 specifiek voor led en de andere voor halogeen ?....zeer onwaarschijnlijk ( weet wel zeker van niet )

Zijn er trouwens ook vervangers voor de achter knipperlichten?
    De Ateca is full led maar niet heus.

Wat de mistlichten (breedstralers) betreft kun je idd zo vervangen voor (canbus) led.

Quote Originally Posted by maxke View Post
    Heb de leds van dag 1 steken en vind ze super ! Geven veel beter en mooier licht en ik vind het veel netter staan op mijn zwarte Ateca ( voor zover je een kleur van licht mooier kan vinden).

Links de originele en rechts led:

Is dit achteruitrij verlichting? Ziet er wel strak uit ja. Nu nog dan de richting aanwijzers. Die zijn ook niet in LED. Is wel jammer van een top model maar ja je kan niet alles hebben
    Seat Ateca FR Business Intense 1.5 DSG, panorama dak, chrome pack, 19" velgen, Velvet red, Automatische achterklep, Topview camera, Beats audio

Quote Originally Posted by Vin View Post
    Is dit achteruitrij verlichting? Ziet er wel strak uit ja. Nu nog dan de richting aanwijzers. Die zijn ook niet in LED. Is wel jammer van een top model maar ja je kan niet alles hebben
    Klopt en dat noemen ze dan Full LED. Niet dus.

Quote Originally Posted by Taes Ocarrat View Post
    Klopt en dat noemen ze dan Full LED. Niet dus.
    Volgens mij staat er bij de optielijst koplampen full led, dat is wel het geval
    SEAT Ateca FR Business Intense 1.5TSI DSG Nevada White

Ik heb de achteruitrijlichten ook vervangen door LED. Veel meer licht en mooier!
    SEAT Ateca Style Business Intense 1.5 TSI DSG.

Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast