www.carclean.nl
Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Results 41 to 50 of 54

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Achteruit rij lampen vervangen door led

Txs. Klopt strak knipperen.
    Voorheen 40 jaar Opel gereden: Kadett, Manta, Astra, Vectra 3x en Insignia Cosmo. nu SEAT Ateca 1.4 TSI met DSG.

Zojuist toch het achteruitrijlicht + knipperlichten besteld. Dus nog eventjes geduld voor alles binnen is en dan inbouwen bij de 6F. Ben benieuwd hoe het er dan uit zal zien.
    Ik ben toch altijd een beetje huiverig voor storingen, maar zo te lezen heeft niemand daar last van gehad, dus gaat dat goedkomen.

Maakt hem dan toch weer wat strakker, zeker bij het knipperen is het gewoon strak en écht aan-uit effect.
    Seat Ibiza 6F FR Business Intense | 1.0 TSI 115pk DSG | Desire Red | 18" | Full Led | Upgrade Exclusive | Winter Pack | Beats audio | Upgrade Drive | Virtual Cockpit

Update, alle lampjes binnen en dit weekend in de Ibiza geplaatst.

De knipperlichten zijn zo een heel stuk strakker, echt fel licht en mooi aan/uit-effect!
    Op de knipperlichten geen storing, maar wel op het achteruitrijlicht, welk overigens mooi fel wit is, nog niet in het donker gezien helaas.

Hebben jullie op de achteruitrijlampjes die in de startpost staan geen storing gehad? Of ligt dat niet aan de lampjes en moet ik de storing gewoon laten verwijderen uit het systeem ?

Met dit lampje krijg ik dus een storing: https://www.ebay.nl/itm/2x-T15-W16W-...DgAAOSwYCRb5P4 Sk:1:pf:0
    Last edited by Rickert91; 13-05-2019 at 09:53.
    Seat Ibiza 6F FR Business Intense | 1.0 TSI 115pk DSG | Desire Red | 18" | Full Led | Upgrade Exclusive | Winter Pack | Beats audio | Upgrade Drive | Virtual Cockpit

Kan je met VCDS eruit halen.
    Hoef je geen nieuwe lampjes te kopen.
    Maar mocht je dit zelf niet kunnen is nieuwe lampjes waarschijnlijk wel goedkoper.
    Seat Arona FR Black Edition

Quote Originally Posted by Zennique View Post
    Kan je met VCDS eruit halen.
    Hoef je geen nieuwe lampjes te kopen.
    Maar mocht je dit zelf niet kunnen is nieuwe lampjes waarschijnlijk wel goedkoper.
    Ik kan dat inderdaad niet zelf, maar als ik dat bij iemand moet laten doen ben ik inderdaad meer kwijt dan voor €4,- nieuwe te halen. Tenzij hier een barmhartige Samaritaan zit? ;-)

Quote Originally Posted by Highvoltage400 View Post
    Ik heb deze geplaatst, ziet er goed uit. https://nl.aliexpress.com/item/WLJH-...843327284.html
    Ik heb ze inmiddels ontvangen. is er een howto beschikbaar? wat moet ik loshalen om bij het lampje te kunnen?

Quote Originally Posted by chollie View Post
    Ik heb ze inmiddels ontvangen. is er een howto beschikbaar? wat moet ik loshalen om bij het lampje te kunnen?
    Staat heel goed en gemakkelijk in het boekje beschreven, ik ben ook niet erg handig en bovendien erg voorzichtig met dat soort dingen... maar ik had ze er bij mijn Ibiza binnen 5 min inzitten per kant. Ik verwacht niet dat het veel lastiger bij een Ateca zal zijn

https://www.youtube.com/watch?v=M496-Vj0IGE

welliswaar in het Turks, maar erg duidelijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by chollie; 07-06-2019 at 20:09.
    Seat Ateca FR Business Intense 2.0 TSI 190pk 4DRIVE DSG-7 Magic Black Full options ieder vinkje gezet

Quote Originally Posted by Leondriver View Post
    Hoi Liev,

Ik heb de richtingaanwijzers achter vervangen in mijn Ateca. Dezelfde lampen ook in mijn vaders Arona en mijn zoon zijn ibiza 6f geplaatst.
    Geen storingen canbus en hyperflash

https://m.nl.aliexpress.com/item/328...mp-U0NynoeVKRX

Leondriver
    Ik heb ook m'n knipperlichten vervangen door Leds. Geen storingen/meldingen alleen bij het inschakelen gaat de radio (tijdelijk) over van DAB naar FM. Blijkbaar storen de Leds op het DAB-signaal. Heb jij dat ook?

Quote Originally Posted by Snarfb View Post
    Ik heb ook m'n knipperlichten vervangen door Leds. Geen storingen/meldingen alleen bij het inschakelen gaat de radio (tijdelijk) over van DAB naar FM. Blijkbaar storen de Leds op het DAB-signaal. Heb jij dat ook?
    Ik heb ze inmiddels ook geplaatst. ik herken jouw probleem niet.

Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast