www.carclean.nl
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 25

Thread: [Overige] OBDeleven

Vriend van SEAT-Online!
    Quote Originally Posted by Danny88 View Post
    helaas nog steeds niet beschikbaar voor Apple producten
    Zeker jammer, maar er wordt al gewerkt aan een iOS app gelukkig.
    Ben wel bang dat dat nog een jaartje zal duren.
    Nog jammerder-der is dat je niet nu alvast een obdeleven kan kopen en die dan alvast met een oude Android gebruiken kan in afwachting op de iOS release. Want er is voor de Apple apparaten ook een nieuwe obdeleven nodig met andere hardware (Bluetooth module geloof ik) Die moet ook nog gereleased worden...
    Last edited by turboturbo; 08-01-2019 at 23:16.

Ik heb mij de pro versie aangeschaft.
    Zaken die ik veranderd heb:
    Comfort pinker(5 ipv 3)
    Start stop uitgezet
    Resonator uitgezet
    Mijn achterlichten staan altijd aan samen met de dagrijlichten dus dit moest ik niet aanpassen.
    Goede link met vele aanpassingen vind je hier:
    http://forum.obdeleven.com/thread/76...#ixzz5Uxua3cpC

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Quote Originally Posted by turboturbo View Post
    Zeker jammer, maar er wordt al gewerkt aan een iOS app gelukkig.
    Ben wel bang dat dat nog een jaartje zal duren.
    Nog jammerder-der is dat je niet nu alvast een kan kopen en tot die tijd even met een oude Android gebruiken in afwachting op de iOS release. Want er is voor de Apple apparaten ook een nieuwe obdeleven nodig met andere hardware (Bluetooth module geloof ik) Die moet ook nog gereleased worden...
    Je kunt ook op Ali ofzo een goedkope tablet aanschaffen met Android er op. Ben je goedkoper uit denk ik uiteindelijk
    Seat Leon FR 2.0 TFSI

Ik heb een oude Android gekocht via marktplaats waarvan barst in scherm zat. Werkt perfect.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ik heb m vorig jaar ook gekocht, er was een aanbieding toen.. Leuk en handig apparaatje!
    Candy White Golf MKV GTI Edition 30 400 HP 550 NM

Een heel stuk goedkoper (lees reŽle prijs) dan VAGCOM en een stuk eenvoudiger in gebruik.
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0

Quote Originally Posted by peter85 View Post
    Vagfan, hoeveel aanpassingen kun je doen met 100 coins?
    Max 10, maar zoals Cuprafanatic zegt kan het ook via longcoding (pro versie). Omdat je daar her en der wat spannende verhalen over leest (aanpassingen die mis gaan waardoor je de garage moet opzoeken om te corrigeren) heb ik de basisversie gekozen. Kan minder mee, maar het gaat iig niet mis. En de coins kun je gratis verkrijgen door wat advertenties af te spelen.
    Seat Leon Cupra 280 DSG (JD + DSG stage 1, 373PK/500NM)

Uitlezen kost geen coins en kan je onbeperkt doen?

Vriend van SEAT-Online!
    Quote Originally Posted by Pieter94 View Post
    Je kunt ook op Ali ofzo een goedkope tablet aanschaffen met Android er op. Ben je goedkoper uit denk ik uiteindelijk
    Dat zou goed kunnen en is best een goed idee. Ik heb zelfs nog een oude Galacy Tab 7.7 liggen. Ik wil echter die dongle standaard in de auto bij me hebben en evt onderweg uit kunnen lezen of loggen wanneer dat nodig is / ongepland. M'n (Apple) smartphone heb ik altijd bij me, maar die tablet zal ik niet standaard in de auto gaan leggen, dat weet ik nu al.
    Maar dat is even mijn overweging om te wachten op een iOS release en de daarbij behorende vernieuwde dongle.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast