www.lowering.nl
Results 1 to 3 of 3

Thread: [SEAT] [Leon 5F] leaving/coming home verlichting werkt af en toe

[SEAT] [Leon 5F] leaving/coming home verlichting werkt af en toe

Beste forum-leden,

deze week merkte ik `s ochtends op, toen ik bij de auto kwam, dat mijn leaving home verlichting niet aan ging, afijn kon een keer voorkomen totdat ook mijn coming home na een flink stuk rijden niet aanging. nu ben ik gaan googlen en zou het door een lege accu kunnen komen. het vreemde aan dit verhaal is nu dat hij het soms wel en soms niet doet en ik niet echt een conclusie hieruit kan trekken wanneer wel/niet. De accu heb ik vandaag via een accu-meter gecontroleerd en die is zeker in orde. verlichting is orde (ook automatisch aan/uit werkt gewoon) en de schakelaar staat in de "auto" stand. Ook na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen van de instellingen werkt hij nog steeds niet.

enige wat ik niet heb kunnen controleren is via vcds.

weet iemand wat het zou kunnen zijn alvorens ik een bezoek moet brengen aan de dealer.

Zou het kunnen dat op moment van het meten je accu gewoon in zijn normale waardes was (en op dat moment de functie normaal werkte)?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Was dit als het niet werkte meestal bij schemer? Of ook als het al volledig donker was?
    2014: SEAT Leon 2.0 TDI FR DSG 170 PK -> 207 PK - 426 Nm VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact