www.lowering.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Wat te bestellen? CC , ACC of DSG Technology Pack?

Quote Originally Posted by Fura View Post
    Inderdaad een kwestie van wennen!
    Helemaal waar. Kan niet meer zonder. En als je een sleurhut hebt is het helemaal fijn.
    Voorheen 40 jaar Opel gereden: Kadett, Manta, Astra, Vectra 3x en Insignia Cosmo. nu SEAT Ateca 1.4 TSI met DSG.

Vriend van SEAT-Online! Fura's Avatar
    Quote Originally Posted by Taes Ocarrat View Post
    Helemaal waar. Kan niet meer zonder. En als je een sleurhut hebt is het helemaal fijn.
    Precies, ideaal voor de lange afstanden met een caravan aan de kogel
    Ex Leon ST 1.8 TSI FR DSG 2015. Nu: Ateca 2.0 TSI FR DSG 2018 / Toledo V5 20V Executive 2003 / Ronda P 1.2 GL 1985 / Alfa Romeo Spider 2.0 1986 / Alfa Romeo Spider 3.0 V6 1998

ik heb het advanced comfort & driving pack II genomen wat neerkomt op: - Lane Assist - High Beam Assist - Adaptive Cruise Control - Traffic sign recognition - Blind Spot Detection - Emergency assitent - Trafic Jam Assist

Ik heb voor de acc gekozen omdat die zeker icm de traffic jam veel van pas gaat komen hier in fileland BelgiŽ
    ATECA MOVE 1.5TSI DSG, besteld 24/09/18, verwacht 27/02/19 levering

Ben wel er benieuwd hoe Land Assist in de praktijk werkt. Flesje aan het stuur en gaan? Of gek worden van het gezigzag. Bij de Tiguan zag ik dat je kon kiezen tussen Dynamic of normale Land Assist. Bij dynamic zal de auto dan niet precies in het midden blijven maar de positie aanhouden tussen de lijnen die je zelf kiest. B.v. tijdens een file tegen de lijn aan. Kon in de handleiding niet ontdekken of de Ateca dit ook heeft. Helaas moet ik nog lang wachten om het zelf te kunnen ervaren.

Quote Originally Posted by liev View Post
    Ben wel er benieuwd hoe Land Assist in de praktijk werkt. Flesje aan het stuur en gaan? Of gek worden van het gezigzag. Bij de Tiguan zag ik dat je kon kiezen tussen Dynamic of normale Land Assist. Bij dynamic zal de auto dan niet precies in het midden blijven maar de positie aanhouden tussen de lijnen die je zelf kiest. B.v. tijdens een file tegen de lijn aan. Kon in de handleiding niet ontdekken of de Ateca dit ook heeft. Helaas moet ik nog lang wachten om het zelf te kunnen ervaren.
    Ateca heeft dit ook.
    Voorheen 40 jaar Opel gereden: Kadett, Manta, Astra, Vectra 3x en Insignia Cosmo. nu SEAT Ateca 1.4 TSI met DSG.

Page 2 of 2 FirstFirst 12