www.seat.nl
Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 38 of 38

Thread: [SEAT] [Leon 5F] inklappen spiegels

Quote Originally Posted by dodojuice View Post
    Ik heb sinds kort OBDEleven, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet heb geprobeerd. Weet je toevallig of het een voorgeprogrammeerde optie is die je met het tegoed kunt "betalen" of moet je het zelf programmeren?
    Het is ook een voorgeprogrammeerde optie
    Seat Leon 5F FR

Ik heb afgelopen weekend ook via OBD11 ingesteld dat mijn spiegels voortaan direct inklappen bij het vergrendelen, zonder de knop ingedrukt te houden. Dit heb ik ingesteld omdat ik een beetje klaar was met elke keer de zonnewering (interne gordijn) van me pano dak weer handmatig volledig open te zetten (bij ingedrukt houden vergrendelknop gaat het gordijn ook een klein stukje dicht). Ik kan eventueel via het CAR menu uitvinken dat mijn spiegels niet automatisch moeten inklappen (bijv. bij strenge vorst).

Ik had het volgende uitgevoerd:
    1 - Module 09 - Electronic. Code (31347)
    2 - Adaptation
    3 - Select - Control Access 2
    4 - Sub - Funk modus spiegelaklappung
    5 - Change value to: By command via remote control look key

Had wel even een paar pogingen nodig om bovenstaande doorgevoerd te krijgen. Ik kreeg steeds "31 - Function not available". Moest volledig appcache en gegevens van OBD11 wissen binnen mijn Android toestel.....
    SEAT Leon 5F ST FR Connect | 1.4 EcoTSI ACT 150pk | OBDeleven + VCDS 11.11.3

Ik heb zelf geen Pro versie, dus volgens mij kan ik dat niet op bovenstaande manier programmeren.. ben nu nog steeds credits aan het verzamelen

Quote Originally Posted by dodojuice View Post
    Ik heb zelf geen Pro versie, dus volgens mij kan ik dat niet op bovenstaande manier programmeren.. ben nu nog steeds credits aan het verzamelen
    10 credits, kan je in 2 dagen verdienen
    Seat Leon 5F FR

Eerlijk gezegd kwam ik helemaal geen voorgeprogrammeerde app tegen tussen de Apps van OBD11 voor het direct inklappen van je spiegels bij sluiten.... of ik heb er overheen gekeken..
    SEAT Leon 5F ST FR Connect | 1.4 EcoTSI ACT 150pk | OBDeleven + VCDS 11.11.3

Ik heb de facelift 5f, zou kunnen dat het daar aan ligt?
    Seat Leon 5F FR

Quote Originally Posted by SteefyR View Post
    De spiegels klappen alleen "automatich" in als ik op mijn sleutel voor een langere tijd - auto sluiten - knop indruk.
    Weet iemand of het ook kan als je eenmaal op de knop sluiten druk? Dit was namelijk wel altijd met mijn golf zo.
    Als ik het namelijk een aantal keren doe zit het zonnescherm van mijn panoramadak bijna dicht.
    Ik heb mijn Cupra nu een week of 5 en dat van het doek voor het panoramadak viel me ook op.
    Mijn laatste 3 auto's hadden alle de automatische inklapfunctie als ik 1x op sluiten drukte, en persoonlijk vind ik het ook fijn om ze ingeklapt te zien als de auto gesloten is, zo zie je in 1 oogopslag of ie gesloten is. Dus ik drukte elke keer de afstandsbedieing langer in, en opeens was ook mn doek van het panodak dicht. K had eerst een gedacht dat er iets scheelde met t doek, maar dat bleek niet zo te zijn.
    Nu sluit k m gewoon zonder de spiegels in te klappen.
    Leon ST Cupra290 DSG Dynamic Grey

Quote Originally Posted by TomTT View Post
    Ik heb mijn Cupra nu een week of 5 en dat van het doek voor het panoramadak viel me ook op.
    Mijn laatste 3 auto's hadden alle de automatische inklapfunctie als ik 1x op sluiten drukte, en persoonlijk vind ik het ook fijn om ze ingeklapt te zien als de auto gesloten is, zo zie je in 1 oogopslag of ie gesloten is. Dus ik drukte elke keer de afstandsbedieing langer in, en opeens was ook mn doek van het panodak dicht. K had eerst een gedacht dat er iets scheelde met t doek, maar dat bleek niet zo te zijn.
    Nu sluit k m gewoon zonder de spiegels in te klappen.
    Dit kan ook aangepast worden dat je doek niet mee gaat met het vast houden van de knop :-)
    Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda https://www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234