www.carclean.nl
Results 1 to 6 of 6

Thread: [SEAT] [Leon 1P] Donkere achterlichten.

[SEAT] [Leon 1P] Donkere achterlichten.

Even een vraagje op mijn Leon zitten orginele Seat achterlichten maar die zijn mooi hoogglans donker en laten veel licht door.

Ik ken het fenomeen laseren wel maar de schade hersteller heeft de lichten helemaal nagelopen en zijn totaal niet gespoten op een af andere manier ook geen ouderwetse panty aan de binnenkant.

Weet iemand de oorsprong van deze achterlichten.

Ik wil ze gewoon weer gaan omruilen voor de standaard rode ik denk dat dit gewoon een kwestie van plug and play? Deze hebben ook gewoon die led look a like rondjes of hoe ze ook genoemd worden volgens mij is dat gewoon halogeen toch. Ik heb wel xenon aan de voorzijde.

Mogelijk iemand die wil ruilen voor een nette set rode achterlichten (prefacelift)

Last edited by PaulusB81; 27-01-2019 at 22:16.

Ik weet dat Hella destijds OEM-look achterlichten had voor de Leon in verschillende kleuren. Zijn dit geen Hella’s?
    Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Astra 1.0T Innovation (besteld: Octavia 1.6TDI DSG)
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Ja heb die grijze uitvoering daar wel eens van gezien op eBay maar als ik naar de reflector kijk in de bumper is deze ook minder rood als de orginele.

Welke stad woon je? Als het niet te ver weg is dan wil ik ze missschien wel ruilen. Ik heb alleen een zwarte Leon en wil wel kijken hoe het staat op mijn auto. Ik woon in Lelystad.

Regio Eindhoven iets te ver.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk