www.carclean.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: [SEAT] [Leon 1M] Draagarmen vervangen nu trilling en trillen aan het stuur ?

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Hier nog iets goedkoper > https://www.datona.nl/oprijbokken-auto.html

[edit]
    Stoeptegels goed mee uitkijken (!), die kunnen omklappen als je erop probeert te rijden.

Quote Originally Posted by nd-photo.nl View Post
    Hier nog iets goedkoper > https://www.datona.nl/oprijbokken-auto.html

[edit]
    Stoeptegels goed mee uitkijken (!), die kunnen omklappen als je erop probeert te rijden.
    Thanks man ! Vandaag de garage van een maat van mij gebeld, want kom er niet moet volgende week ook aardig wat km,s gaan rijden, wil toch wel graag zeker en veilig in m,n auto zitten, we hebben besloten om alles weer los te gaan maken en het dat weer goed, als in beter te gaan monteren want er is vermoedelijk ergens iets fout gegaan.

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Denk een hele goede keuze, je moet wel met vertrouwen in je auto zitten.

Update bij een "garage" geweest, in het verleden ook wel eens daar geweest had er toen een goede ervaring mee, dat is nu helaas wel wat anders de man in kwestie heeft het een en ander gecontroleerd ontdekte dat er een beetje speling zat om de binnenste homokineet aan de linkerkant, voor de rest alles wat ik zelf ook al wist...dus het is niet opgelost, hij deed het af met dacht dat het erger zou zijn denken kan ik zelf ook wel, afijn auto is uitgelijnd heeft helaas niks opgeleverd, maat van mij is autohandelaar die heeft er vandaag even in gereden, volgens hem zou het mss zo kunnen zijn dat wij met monteren vd draagarmen en schokbrekers maybe de aandrijfas wat verschoven hebben (deze hebben wij niet los gehad) in ieder geval, kan het volgens hem niet aan de draagarmen of schokbrekers liggen, volgens hem lijkt er een onbalans in de (rechter) aandrijfas te zitten, vanavond even een paar keer flink gas gegeven met de versnelling in z,n 4 vanaf 60 km tot +/- 90 km merkte volgens mij, duidelijk dat er iets niet helemaal jofel meer is met de, rechter aandrijfas..schiet mij maar lek

Senior Member XPtuning's Avatar
    Heb je nu al de banden gecontroleerd en uitgebalanceerd?
    Exeo ST 1.8TSI (231Pk/364Nm by JD) dual IC - Polo G40 (project)

Quote Originally Posted by XPtuning View Post
    Heb je nu al de banden gecontroleerd en uitgebalanceerd?
    Yup, auto is inmiddels uitgelijnd, daarna nog even gecheckt bleek nog een beetje speling bij het rechter-voorwiel te zitten werd veroorzaakt door de "veerschotel" rubber gedeelte bleek niet helemaal jofel meer te zijn toen leek het of het weg was, andere banden gemonteerd, kwam weer opzetten weet nu wat het is, het is de homokineet..rechtsvoor aangezien het bij gas los niet meer aanwezig en bij scherp insturen naar links, hoor ik klonk, klonk...dus vette pech.

Page 2 of 2 FirstFirst 12