www.carcam.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: [SEAT] [Leon 5F] 2.0tdi 184 chippen

Quote Originally Posted by boolean View Post
    Bij JD krijg je wl SO korting (10%), ook op maatwerk. Misschien is het dan wel interessant? Ik zou sowieso voor JD kiezen, maar ik probeer altijd voor de beste optie (binnen mijn budget) te gaan.
    Steven je kan niet in iedereen zijn portemonee kijken 300,- of 700,- is toch wel een behoorlijk verschil.
    Wanneer een droom 4 wielen heeft, heeft hij meestal ook 4 ringen

Persoonlijk zou ik dan liever een maandje extra sparen, maar daar heb je inderdaad gelijk in Arne.
    "Seat Leon Sport 1.8 20VT '02 ░ JD Stage 2 (250pk, 380Nm)"
    Seat Leon ST Cupra 290 '16 ░ JD Stage 1 (383pk, 522Nm)

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    En als VT nou slecht werk zou leveren dan zou dat nog een punt zijn, maar dat doen ze niet.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Slecht werk leveren ze niet Hans, maar ze springen er ook niet uit. Dan kun je evengoed naar Tunex gaan; het verschil ga je niet merken. Nu met de 30% actie bij VT ben je momenteel waarschijnlijk wel goedkoper uit.

Mijn vorige auto (zie signature) heb ik eerst zelf gechipt (m.b.v. ByteShooter), daarna door Tunex (en een kopie van de map gemaakt) en tot slot door JD. Hier kon ik echter geen kopie meer van trekken omdat er een decryption socket tussen was geplaatst, maar dat mocht de pret niet drukken want het resultaat was wonderbaarlijk.

Ik ken verschillende VW en Audi rijders die hun auto eerst door VT hebben laten chippen en later alsnog door JD. Als dat niets oplevert zouden ze dat natuurlijk nooit hebben gedaan. De voor- en na metingen liepen dan ook behoorlijk uiteen. Desondanks kan ik mij voorstellen dat je die paar extra pk's en nm voor lief neemt en liever wat Euro's in de zak houdt.
    Last edited by boolean; 13-02-2019 at 03:43.
    "Seat Leon Sport 1.8 20VT '02 ░ JD Stage 2 (250pk, 380Nm)"
    Seat Leon ST Cupra 290 '16 ░ JD Stage 1 (383pk, 522Nm)

Een dik getunede auto (met dus veel motorische aanpassingen) zou ik ook naar JD brengen maar een "normale" auto voor net wat meer power/koppel zou ik naar VT brengen , helemaal nu met de korting...

Hebben jullie enig idee of de prijs van jd "899" inclusief de dsg aanpassing is voor het extra koppel? of komt dit er nog apart bij? ik ga ze straks een mailtje sturen.

Quote Originally Posted by boolean View Post
    Desondanks kan ik mij voorstellen dat je die paar extra pk's en nm voor lief neemt en liever wat Euro's in de zak houdt.
    Juist omdat die paar extra PK voor TS belangrijk lijken te zijn, snap ik het advies om ook eens naar JD te kijken wel. Ik zou ook niet snel ergens anders naar toe gaan.
    "Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dt is kennis!" -Confusius-

Heren, hartstikke bedankt voor jullie feedback. Zojuist contact gehad met JD en idd met de korting voor forumleden etc is de prijsverschil nog minimaal vergeleken met VT. Ik ga een afspraak met ze inplannen.

Page 2 of 2 FirstFirst 12