www.carcam.nl
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 31

Thread: Meet & Greet Meeting Seat Street Customs 16 Maart

Member Coled's Avatar

Meet & Greet Meeting Seat Street Customs 16 Maart

Hallo allen.

Samen met een stel vrienden ben ik vorig jaar een club begonnen met de naam Seat Street Customs.
    We hadden het idee dat er best animo voor is om af en toe eens gezellig samen te komen, dat bleek wel na de NurburgTOURring van vorig jaar.
    Vanaf Augustus zijn we een eigen pagina gestart op Facebook maar ik weet dat er hier mensen zijn zonder Facebook, maar die vast wel van gezelligheid houden!
    Na overleg met beheer via deze weg dan ook een uitnodiging!

Beste Seat liefhebbers!

Jullie zullen wel gemerkt hebben dat wij een vrij verse groep zijn die van gezelligheid houden!
    Daarom vonden we het een leuk idee om een Meet & Greet meeting te organiseren.

Om 11:00 verzamelen we op een grote parkeerplaats in Nieuwegein, Symfonielaan 3, even gezellig een praatje en natuurlijk valt er genoeg te vertellen over onze auto’s.
    Naast deze parkeerplaats is een McDonalds aanwezig waar we wat kunnen eten.

Het idee is om dan rond 13:00 via een toeristische route naar parkeerplaats in Ugchelen te rijden, Hoederloseweg 191 te rijden, we hebben ruim gerekend want we zijn gewend dat er nog wel eens mensen verkeerd rijden, ik noem geen namen. 

Eventueel is het mogelijk voor de mensen die 11:00 te vroeg vinden, om op dit punt aan te sluiten.

Het parkeerterrein de ligt in een geweldig mooi gebied waar we graag gebruik van willen maken, neem dus vooral jullie camera mee want we gaan op pad met auto’s en camera!
    Op onze facebook pagina kiezen we iedere week een nieuwe winnaar van mooiste foto dus we verwachten een paar mooie plaatjes natuurlijk.
    Beetje afhankelijk van de opkomst maar we kiezen ervoor om de auto’s in groepen op pad te laten gaan of als je als ‘lone survivor’ wil is dat ook geen punt.

Als iedereen zo rond 17 a 17:30 terug wil zijn bij parkeerplaats in Uchelen dan vertrekken we tegen 18:00 richting steakhouse Amadeus.
    Hier kunnen we heerlijk eten. Omdat we met wat meer personen zullen zijn vragen we jullie d.m.v. een reactie laten weten of je mee gaat naar het restaurant i.v.m. reserveren.
    Jullie hebben tot 23 Februari de tijd deze in te vullen, we gaan natuurlijk niet moeilijk doen over 1 of 2 personen maar de vraag is wel of jullie dit op tijd willen laten weten!

Wie zien we daar?

PS: de link naar het evenement is:
    https://www.facebook.com/events/1190879801059222/

Mvg Colin
    Last edited by Coled; 03-03-2019 at 21:17.
    Seat Street Customs Seat Exeo 3R ST 236 pk 361 nm
    [JDE] [Retrofit Headlights] [Xenon] [Led] [Pioneer Sub] [US light] [Eibach SportLine]

Member
    Goed dat je geen namen noemt

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    Seat ibiza 6l milltek uitlaatsysteem grotere downpipe forge fmic custom chip jd 229 pk 344nm schroefstet eibach [url]http://www.seat-online.nl/showthread.php?15874

Ik ben er bij!

Hieronder een aantal foto's van de meeting die georganiseerd was vanuit seat-online.nl op dezelfde locatie.

Seat-Online.nl Meeting 25-11-2018 by Andy Ramdin, on Flickr

Seat Ateca by Andy Ramdin, on Flickr

Audi S4 4.2 v8 by Andy Ramdin, on Flickr

Audi S4 4.2 v8 by Andy Ramdin, on Flickr

Seat Ibiza Cupra 6K2 by Andy Ramdin, on Flickr

Seat Leon Cupra 5F Cupra 280 by Andy Ramdin, on Flickr

Ik ben er ook bij!
    2017 Seat Ibiza (6F) 1.0 TSI FR Business Intense 'Mystery Blue', Full LED, DAB+ & Beats Audio, 18" Performance velgen

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Deze keer hopelijk met minder kou en wind en meer zon hahah

Leuk idee, ga even kijken of ik kan. Zou dan wel rechtstreeks naar ede gaan, kom uit het oosten. Beetje zinloos heen en weer rijden anders voor mij.

Ik ben erbij, vanaf het startpunt (ik kom ook dichtbij ede uit de buurt maar ach is een keer lekker karren is ook wat waard )
    Seat Leon 1M 2.8 V6 Cupra4

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Nog even een lijstje doen?

1) nd-photo.nl (ovb)
    2)
    3)
    4)

1) nd-photo.nl (ovb)
    2) JordiiiVR6
    3)
    4)
    Last edited by JordiiiVR6; 23-02-2019 at 20:39.
    Seat Leon 1M 2.8 V6 Cupra4

Page 1 of 4 123 ... LastLast